Dodneska jsem nepochopil ten odedavna zakoreney nazor, ze kdyz za neco platim tak je to OK. To neni pravda. Stejne tak dobre mohlo (a dochazi) k necemu takovemu i u placenych sluzeb (obecne, nikoli jen v pripade mailu). To co se stalo (priznam se, ze jsem rad ze sve maily nemusim alespon mazat na emailu rucne :-)) se muze stat kdykoli jinde.
Nikde nemate zadnou 100% jistotu netyka se to jenom internetu
ale kdyz je neco zadrmo tak se k tomu nevaze takovy support jako
u placenych sluzeb. Placene sluzby davaji aspon nejakou jistotu
(95%). S vlastni zkusenosti muzu rict ze jsem jeste nepotkal zakaznika ktery by totalne ztratil postu.
A to je vyhoda placenych sluzeb, stejne si za ten pakatel co to stoji v obchode nic nekoupite.
Naprosto souhlasím. Přesně totéž se mohlo přihodit i placené službě - odejdou disková pole a záloha není kompletní. Důležitá data si obvykle zálohuji sám - včetně mejlů. Jenom mě zaráží, že měli pouze jednu zálohu. Připadá mi normální, že pokud bych zálohoval např. každý týden, pak si uchovávám alespoň tři zálohy dozadu (a ne na stejném médiu :o). Takže v případě podobné nešťastné shody, mohli použít "starší" zálohu. Pokud ovšem vlastnili pouze jedinou zálohu, pak mi připadá chování správců tohoto serveru jako velmi nezodpovědné a v žádném případě neomluvitelné tím, že se jedná o free-mail.
No on je taky docela rozdil, jestli nekdo spolehna na to, ze ma nekde neco na internetu a ze se mu nekdo o to stara, nebo jestli se o to pekne stara sam... At zije POP3 - pri vypadku prijdete maximalne o par mailu (nebo taky o zadny - vratej se treba odesilateli a ten je treba posle znova). Pokud prijdete o vsechny maily, je to obvykle vase vina... Proste co si clovek neudela sam, to jako kdyz nema... ;-)
Naprosto souhlasím. Je podivne, ze meli jen jednu sadu zaloznich pasek! Asi nejvic me mrzi ze jsem prisel i o neprectene zpravy. Asi dan na radu sveho kamarada forwardovat si zpravy po free serverech jako vlastni zalohu, pak vas to naprekvapi.