Nejenom to, ze miliony muzu sleduji "mydlove opery", ale uz to tak funguje dlouha desetileti. Tohle je clanek z roku 1979 a podle tehdejsich pruzkumu sledovalo jeden z techto serialu 10 milionu zen a 2 miliony muzu :)
https://www.nytimes.com/1979/02/21/archives/soap-operas-men-are-tuning-in-tv-soap-operas-men-watch-too.html
Kolik žen jako Vy poznáte? Jistě, jsou i takové, ale je jich menšina. Stejně tak, že jsou i muži, co se chtějí dívat na Ordinaci a Ulici, ale taky je jich menšina. Ale menšina nikoho neuživí, resp. ano, ale za vysokou cenu, jak tady již bylo psáno. Jistě to ví i ten pán z rozhovoru a že se vyjadřoval, jak se vyjadřoval, no, je to jeho práce, podívejte se, kolik zdejších článků má diskuzi takovou, jako je pod tímto :-)
Normalni marketing. V hrackarnach a obchodech s oblecenim je vsechno nabarvene na ruzovo, aby to dite-chlapecek nemohlo pouzivat a rodice to museli kupovat dvakrat :) Serialy a televizni porady jsou zase extremne vyhranene kvuli reklame. Nekdy ten nazev doslova rika SEM NELEZ. Napriklad Sama doma, Pro zeny apod.
Tak promiňte, tohle generalizování o ženách je ale jak z roku 1980. Pán mi přijde, že o ženách moc neví. Tak kdyby si tohle náhodou přečetl, tak vzkaz pro něj: Překvapivě, i ženy oceňují dobré příběhy se zajímavými postavami a zvraty a klidně i bizarním humorem. A není to tak, že by si ženy libovaly v tom, že se tam budou řešit vztahy, milostné trojúhelníky a tak. Asi vás to překvapí, ale i ženám se líbí seriály jako Vikingové, Perníkový táta, American Horror Story atd, což zřejmě podle vás nejsou seriály pro ženy, protože podle vás zřejmě koukají na venezuelské/argentinské telenovely.