Hm a na základě čeho poskytovatel jednoznačně identifikuje uživatele po kterem by měl vymáhat případné odškodnění ? Dle údajů sdělených při registraci ? Samotná registrace služby byla silně vágní a benevolentní - tam mohl uživatel přece nasmažit co chce...tedy neměl by, ale v ideálním světě nežijeme.
A keby nahoru na každej webstránke, alebo v každej aplikácii uviedli oznámenie, že "pokiaľ je služba alebo jej obsah v rozpore s platnými právnymi predpismi jurisdikcie, pod ktorú návštevník, užívateľ spadá, nech v tom prípade službu opustí"?
V tomto prípade by boli asi užívatelia informovaní, a nemohli by žiadať nejakú prípadnú náhradu škod.
Docela vtipné...
Náhrada škody
Poskytovatel neodpovídá uživateli za žádnou škodu vzniklou v souvislosti s užíváním Aplikace, vyjma případné škody způsobené úmyslně a škody způsobené z hrubé nedbalosti.
Uživatel odpovídá za škodu způsobenou Poskytovateli porušením těchto Podmínek či zákona, a to v plném rozsahu.
Uživatel souhlasí s tím, že odškodní Poskytovatele za jakoukoli újmu a jakékoli ztráty, nároky, včetně nároků třetích stran vyplývajících zejména z titulu porušení práv duševního vlastnictví, škody a závazky, jež může Poskytovatel utrpět či mohou proti němu být uplatněny a které souvisí s užíváním Aplikace, a nahradí Poskytovateli veškeré náklady (včetně poplatků a přiměřených nákladů na poradenské služby), které mu vzniknou v souvislosti s přezkoumáním, přípravou nebo obhajobou v jakémkoliv zahájeném či hrozícím řízení a/nebo sporu či jakékoli s tím související žaloby či jakéhokoli takového řízení.