UVNITŘ FOTO Dokumentární kanál Discovery Channel ve verzi pro střední Evropu změnil svůj grafický vizuál včetně loga. Stalo se tak téměř přesně po čtvrt roce od přeměny tohoto programu v maďarské mutaci. Středoevropské Discovery je dostupné v satelitní platformě Skylink a u některých kabelových a IPTV operátorů. Převažuje však verze maďarská. Ta je dostupná např. i v platformách UPC Direct a Digi TV.
Nový vizuální styl je založen na preferencích mladých mužů, které Discovery zjistila ve svém průzkumu Discovery Species,
konstatoval nedávno Martin Stehlík, account manager Weber Shandwick. I nadále se budeme snažit dodávat obsah nejvyšší kvality a prohlubovat vztah s diváckou obcí, partnery a inzerenty,
prohlásila generální manažerka Discovery Networks Central Europe Katarzyna Kieli. Společnost si změnou identity klade za cíl především efektivněji komunikovat s cílovou skupinou mužů mezi 25 a 39 lety.

Nová grafika Discovery Channel pro střední Evropu. Foto: autor