Názory k článku Studie: Trh s placenými televizními službami nadále poroste i přes konkurenci OTT

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2014 13:48

    bez přezdívky

    i u nás? fakt jo?...... Reklamní televize tu už zkrachovaly... S podivem se ta poslední Active ještě drží ve zkušebním provozu nějak dlouho... Většina lidí na našem území ani o tyto eventuelní služby moc nestojí a když si připočtete při objednávce přes telefon z obrazovky ještě poštovný.... Moc si ti zahraniční panáčkové s placeným obsahem fanděj... To samé je s běžnými televizemi které si musíte koupit paušálem v nějakém programovém balíčku... Lidé přesedlali na DVB-T pokud je v dosahu kvalitní příjem zhruha 20 a více programů zdarma...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).