Vlákno názorů k článku Studio CNN a řada vychytávek. Prošli jsme novou budovu Primy se šéfem techniky od Filip Jirsák - Účelem zpravodajské stanice není to, abyste na ní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2020 16:38

    Filip Jirsák

    Účelem zpravodajské stanice není to, abyste na ní koukal celý den a dozvídal se nové a nové zprávy. Účelem je to, abyste nemusel čekat na ty večerní zprávy, ale mohl si aktuální zprávy pustit kdykoli během dne. Takže to, že se neustále opakují, je správně.

    Když televize nemá zpravodajský kanál, musí těmi mimořádnými zprávami narušovat program na jiných kanálech. Když má zpravodajský kanál, nemusí program jiných kanálů narušovat a přerušovat, i v případě závažných událostí stačí diváky upozornit v informační liště, že si mohou přepnout.

  • 24. 5. 2020 16:03

    Petr Faistauer

    Souhlas, jen ten závěr je trochu zavádějící.
    Přežitkem není TV obecně, jen některé způsoby TV vysílání...

  • 24. 5. 2020 1:09

    TDS

    Já jsem vůbec nepochopil, k čemu to má být dobré. Většinou za celý den není zpráv ani tolik, aby to pokrylo jednu zpravodajskou večerní relaci, ta by se mohla klidně stáhnout na polovinu, stačilo by vynechat balast typu nehod apod.
    Stejně se vše opakuje pořád dokola a pokud cílem CNN je přinášet nějaké další pořady, rozhovory atd., tak při veškerých výtkách, které můžu mít vůči ČT (24), tak v tomto ČT jednoznačně vítězí.
    Navíc to celé Primácké CNN působí jako amatérská stanice někdy před 15 lety. Ale hlavně že se pochlubili, že jim znělky nahrát orchestr - to je to nejdůležitější za zpravodajství.
    A když už se něco "opravdu děje", tak stejně se ty zprávy a vstupy zařazují do běžných kanálů a vysílání, takže mít to ještě extra na "zpravodajské" stanici je zbytečné. Podle mě se tohle nemůže nikdy zaplatit a vrátit, naopak. Kde by taky Prima chtěla ty diváky brát?
    Kdo chce zpravodajství v TV, tak si pustí tu ČT24, navíc její sledovanost je taková, že i kdyby tomu Prima něco chtěla sebrat, stejně je to málo. A typického diváka komerční Primy to nezajímá, tomu stačí večerní a odpolední zprávy. A noví diváci nejsou, naopak TV se pomalu ale jistě stává minulostí a přežitkem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).