jsem členem jednoho velkého elektronického obchodu a musím zde napsat, že jsem velmi rozpačitý z podobných pokusů o navrhování nových platebních metod. Vemte si:
1) Strana zákazníka
- do celého proceu nakupování "přilepíte" ještě jednu aktivitu, která je zbytečná .... Takže kromě toho, že musíte v době doručení/při předání někde být (nebo zajít na poštu) ještě musíte řešit off-line placení. Uděláte to ?
2) Strana obchodu
- do systému musíte nějak implementovat další metodu platby. Ať chcete nebo ne, budete investovat do vývoje SW alespoň několik tisíc Kč, které Vám musí daná metoda platby vrátit. Pokud jí ale bude platit 0,5% zákazníků je vývoj a udržování této platební metody luxus.
3) Strana provozovatele
- vývoj a zabezpečování této technologie určitě nebude levnou záležitostí a třeba jen 24x7 second level supportu bude něco stát :-)) Třeba o Vánocích :-)) Jako provozovatel tyto náklady se ziskem budete chtít vrátit. Přes zmíněnou desetikorunu za platbu ?
Myslím, že ještě chvíli budou v ČR vznikat různé pokusy o nové metody platby, ale nejsem si jistý, že by měli jít tímto směrem
- jika -
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).