Ja jsem v tom jeho prispevku necetl, ze by to overoval na produkcnim stroji a proto to cely spadlo. Spis z toho mam pocit, ze si az o den pozdeji po padu overoval, proc se to stalo.
Tim ale nechci SH obhajovat, kazdopadne ty vypadky ukazaly velky rezervy v redundanci a spolehlisvosti jejich site. Byl to proste pruser, kterej by si nemela takova firma vubec dovolit.
Podle Vašeho názoru je tedy normální si problém zjištěný v zařízení evidentně mimo produkční ověřovat projistotu na produkční části sítě s platícími zákazniky? Toto může dle mého skromného názoru napadnout jen naprosto dokonalého magora :-) V normální firmě se podobná zjištění komunikují s výrobcem používaného síťového hardware či software. Pravdou je, že síť superhostingu je natolik amatérsky vybudovaná i spravovaná, že sic majíc nakoupený hardware od Cisca, tak tento si vozí ze šedých trhů v Holandsku a nemají k němu zaplacenou absolutně žádnou podporu od výrobce, tedy ani nemají standardní přístup k novým verzím software. Pan Cendra jen holt staví svůj marketing na honění si trička nad přenesenými a uměle vyšroubovanými gigabity v grafech a maximálně na tom, že v síti má nějaké krabice s Cisco samolepkou. Pořekadlo o dobrém sluhovi a zlém pánu je ale v tomto místě zcela na místě, absolutní neschopnost administrátorů superhostingu ani sebevícznačková technologie nezakryje.
On se tim moc verejne nechlubi, spis upozornuje na problem.
Tezko rict, jestli to vlozeni novyho interface byl puvodni duvod padu routeru, nebo jim ten router spadnul z jinyho duvodu a tohle se jim prihodilo az kdyz se snazili marne zvysit kapacitu zalozniho routeru. To vi asi jen oni na SH.
Odvaha, sestrelit sit a jeste se tim verejne pochlubit... :-)
http://www.mail-archive.com/cisco-nsp@puck.nether.net/msg35112.html