To je otázka. Nebýt týhle reklamní akce, tak po jejich serveru neštěkne ani pes a nikdo ho nezná. A případná nižší reputace u těch, co si tuhle reklamní akci budou pamatovat, jim asi přijde zanedbatelná.
To zdůvodnění (u dodavatele našeho dodavatele se měnilo vedení a proto jsme pojali podezření, že dodavatel nesplní závazky) je úplně postavené na hlavu. Protože když měl problém s dodavatelem například Zapakatel, tak se ten problém zhruba týden řešil a až když se jasně ukázalo, že dodavatel podmínky neplní, tak teprve potom Zapakatel akci zastavil a začal vracet peníze (a někomu je nevrátil dodnes).
Čili stornovat celou akci jen proto, že někdo někde něco slyšel, aniž by byly reálné problémy s dodávkou, je opravdu krajně podezřelé, zvlášť vzhledem k tomu, že peníze od zákazníků má na účtu Superkupon, či jak se ti supervykuci jmenují, nikoliv ten nespolehlivý dodavatel dodavatele, který je nespolehlivý jen proto, že mění vedení.
Navíc, žádal jsem o alternativní vysvětlení, proč by se tedy akce měla rušit, to jste nedodal.
Proc se v clanku nenazyvaji veci spravnymi nazvy dle Obcanskeho zakonniku.Chapu to jiste spravne pane Zandle, ze nechcete mit potize a plne chapu. Kupujici odsouhlasenim nabidky prodavajiciho uzavira kupni sklouvu pouzitim prostredku komunikace na dalku. Prodavajici nema pravo smlouvu z jakehokoliv duvodu vypovedet. Vztah vznika mezi kupujicim a prodavajicim. Nikolig mezi kupujicim a dodavatelem prodavajiciho. V oboru se pohybuji a proto vim ze takto vyhodnou nabidku dava Acer jen pri odberu radove v tisicich.- napr mountfield. Z techto zkusenosti je vec zcela jasna a OZ pro ni ma take jmeno - klamava reklama. Pro zachovani urovne kvality sluzeb techto servru prosim nektereho z kupujicich a zaslani podmetu na COI k prosetreni. Za reklamu - i kdyz v tomto pripade nekalou preci musi zaplatit. Zakony plati pro vsechny. Udelat tohle eshop, tak ma hned nejmene 100 tisic pokutu.
Jenže Lupa, potažmo IInfo je přímým soutěžitelem slevových serverů. Proto je jejich možnost kritizovat ostatní značně znemožněna.
Ono je sice hezké mít rozjetých milion kšeftíků tady a tamhle, ale k tomu samozřejmě nelze provozovat "nezávislý" informační server.
Kdyby je někdo zažaloval, tak má výhru jistou. Obchodní zákoník mluví jasně: "Zlehčováním je i uvedení a rozšiřování pravdivých údajů o poměrech, výrobcích či výkonech jiného soutěžitele, pokud jsou způsobilé tomuto soutěžiteli přivodit újmu."
Já být tím podvedeným klientem, co si notebook koupil, tak už sedím u advokáta a bráním se soudně.
Superkupon totiž nedodržuje své vlastní obchodní podmínky, protože on prodal kupon na zboží a nemá žádné právo ten kupon stornovat bez souhlasu kupujícího.
Jiná věc by samozřejmě byla, pokud by stornování kuponu požadoval kupující, ale jsem přesvědčen, že kupující nic takového nechtějí, ti chtějí slíbený netbook.
Vazeny pane Uhre,
pripad, ktery se stal ( jakkoli ho nazveme) . Se nestal poprve. vzpomenu si na klamavou reklamu Mironetu, vzpomenu si na chybu O2 , kdy cele odpoledne bylo mozne objernat ADSL za 1 kc mesocne na 2 roky a urcite bycu si vzpomnel i na dalsi " vyhodne nabidky". Zde se vsak vzdy ukaze, kdo je spravnym obchodnikem a kdo ne. Pokud nekdo udela firme chybu, mel hy za ni hyt potrestan - snizeni premii, ukonceni prac pomeru a podobne. Nikdy by vsak nemel byt potrestan zakaznik. Urcite jste schopny obchodnik, to rozhodne nepochybuji a proto urcite znate zasady prozakaznickeho jednani. Z Vaseho vyjadrovani mi vsak vzeslo toto: Nekdo jim rekl, ze nam da NTB za pul a provizi z prodeje. To je ..vyborne - prodame jich co neivic
Vazeny pane Uhre,
pripad, ktery se stal ( jakkoli ho nazveme) . Se nestal poprve. vzpomenu si na klamavou reklamu Mironetu, vzpomenu si na chybu O2 , kdy cele odpoledne bylo mozne objernat ADSL za 1 kc mesocne na 2 roky a urcite bycu si vzpomnel i na dalsi " vyhodne nabidky". Zde se vsak vzdy ukaze, kdo je spravnym obchodnikem a kdo ne. Pokud nekdo udela firme chybu, mel hy za ni hyt potrestan - snizeni premii, ukonceni prac pomeru a podobne. Nikdy by vsak nemel byt potrestan zakaznik. Urcite jste schopny obchodnik, to rozhodne nepochybuji a proto urcite znate zasady prozakaznickeho jednani. Z Vaseho vyjadrovani mi vsak vzeslo toto: Nekdo Vam rekl, ze nam da NTB za pul a provizi z prodeje. To je ..vyborne - prodame jich co neivic. Bez jakekoliv smpouvy.... Najednou to nevyslo, tak to rusime. To ze jste vratili penize, to je samozrejmost. A kdo bide za tuto chybu potrestan - hloupy zalaznik.
Notebook / netbook vám nikdo za polovinu neprodá. Když jsme poptávali dodávku notebooků, tak při odběru řádově 10 000ks, byla sleva na úrovni 5€ na kus! Když je chcete letecky, tedy co nejdříve, tak doprava + 8€. Nevěřte tomu, že vám někdo prodá notebooky se slevou desítky procent. Takový Asus, nebo Acer zajímají desítky kontejnerů do Německa, nikoliv pár do ČR.... Na řádově stovky kusů dostanete tak prachy od dodavatele a to pokud je to firma velmi silná, ty spočítáte v ČR na prstech jedné ruky.... opět to budou jednotky €.
A jinak k Moutfieldu, je vidět že se v oboru asi pohybujete krátce, nebo špatně. Spousta věcí co měl Moutfield v akcích se vracela dodavatelům, protože to už nikdo za ty jejich "výhodné ceny" nechtěl, namátkou kamery Toshiba.... hromady se jich válely v AT Computers....
daf
Zdravím Vás.
Připadá mi, že tady řešíte věci typu "jedna paní povídala" a užíváte silná slova, která nejsou na místě, například „čojka“ a „OZ“.
Byla nám nabídnuta možnost poskytnout našim zákazníkům netbook za super cenu. Řekněte mi, který obchodník by nechtěl takové příležitosti využít? (samozřejmě se tady někdo chytne slova a bude tady k tomu tucet diskuzí, jak jsme nejhorší, jak jsme to měli a neměli udělat....atd.)
Ani by nás nenapadlo udělat takový podraz na naše zákazníky, kterých si vážíme, že bychom jim slíbili netbooky, vybereme peníze a pak z celé akce nic není. Tahle akce nás jedině poškodila, prodělali jsme na ní, takže nechápu názor, že jsme to udělali schválně, kvůli reklamě. Chceme lidem nabízet kvalitní služby, ne je okrádat a jsme pevně přesvědčeni o tom, že naše rozhodnutí bylo správné.
Prostě jsme se rozhodli neriskovat a vrátit lidem peníze, než nemít netbooky ani peníze. Nejedná se o částku za sto lízátek, ale za sto netbooků.
Jinak jsme již ve středu odeslali všem klientům jejich peníze zpět.
Ono kdo nic nedělá, nic nezkazí pánové.
Přeji Vám tedy příjemné řešení spekulací a odpovídání si sama sobě. Dyť Vy to přeci víte nejlépe.
Přeji Vám hezký víkend.
Jan Uher - Superkupon
Někteří zákazníci Superkuponu ovšem soudí, že šlo pouze o reklamní akci, jak přitáhnout pozornost k jednomu z řady dalších Groupon klonů a že ve skutečnosti žádné netbooky za poloviční cenu nebyly k dispozici.
Já se zeptám jinak - on má někdo nějaké alternativní vysvětlení? To oficiální zdůvodnění kulhá na všechny nohy.