Někteří zákazníci Superkuponu ovšem soudí, že šlo pouze o reklamní akci, jak přitáhnout pozornost k jednomu z řady dalších Groupon klonů a že ve skutečnosti žádné netbooky za poloviční cenu nebyly k dispozici.
Já se zeptám jinak - on má někdo nějaké alternativní vysvětlení? To oficiální zdůvodnění kulhá na všechny nohy.
To je otázka. Nebýt týhle reklamní akce, tak po jejich serveru neštěkne ani pes a nikdo ho nezná. A případná nižší reputace u těch, co si tuhle reklamní akci budou pamatovat, jim asi přijde zanedbatelná.
To zdůvodnění (u dodavatele našeho dodavatele se měnilo vedení a proto jsme pojali podezření, že dodavatel nesplní závazky) je úplně postavené na hlavu. Protože když měl problém s dodavatelem například Zapakatel, tak se ten problém zhruba týden řešil a až když se jasně ukázalo, že dodavatel podmínky neplní, tak teprve potom Zapakatel akci zastavil a začal vracet peníze (a někomu je nevrátil dodnes).
Čili stornovat celou akci jen proto, že někdo někde něco slyšel, aniž by byly reálné problémy s dodávkou, je opravdu krajně podezřelé, zvlášť vzhledem k tomu, že peníze od zákazníků má na účtu Superkupon, či jak se ti supervykuci jmenují, nikoliv ten nespolehlivý dodavatel dodavatele, který je nespolehlivý jen proto, že mění vedení.
Navíc, žádal jsem o alternativní vysvětlení, proč by se tedy akce měla rušit, to jste nedodal.