Proč nás televize neustále trestají vztahovými seriály ? Pitomoučký děj a obvyklé klišé A s B na C, C s D na E, A s D na F atd. Pravda, jednoduchá odpověď - nekoukat se na to. Jenže reklama na ten hnůj je ve filmech, jiných seriálech i programových věstnících. Prima u Svateb zašla dokonce tak daleko, že premiéru lidem nechala červeně zakroužkovat. Pokaždé takový povyk, že někdo zplodil novou Nemocnici na kraji města a vždycky se ukáže, že jde o průměrný až mizerný škvár viz třeba Obchoďák.. Pravidelně se ukazuje, že dobré zboží se chválí samo, takže stačí jedna reklama tady a upoutávka támhle a sledovanost zajištěna. Jenže to by kultura českých diváků nesměla končit u Kameňáků, Babovřesek a Ordinací v růžové zahradě. Lidem fungujícím jen na první signální to prostě stačí a ostatní mají prostě smolíka...