Vlákno názorů k článku Svět mobilních operátorů občas připomíná Kocourkov od liska - ... tedy samozřejmě pointu (poenta je pouze výslovnost)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 2. 2010 10:20

    liska (neregistrovaný)
    Jsem rád, že jste pochopil mou poentu. I když jsem nemluvil ani tak o aktivním telemarketingu.
    V případě, že budu volat na infolinku specialistovi, aby mi s něčím poradil a on mi poradí, ale musí mi vecpat další služby, aby měl na výplatu, navíc nemá ani moc času se mi věnovat a řešit můj problém, jako klient bych moc spokojený nebyl. Jde přesně o tu pointu, že člověk jde bez praxe pracovat k operátorovi a pak po čase (třeba, kdy už je jakž tak zaškolený) zjistí, že má třeba navíc, tak odejde za lepším a protože se operátoři moc nezabývají tím, aby měli dobré podmínky pro stálé zaměstnance operátory, pak vaše požadavky řeší většinou ne moc motivovaní a zkušení zaměstnanci a z toho ten kocourkov... ;)
  • 10. 2. 2010 15:14

    Mablung (neregistrovaný)
    Přesně tak. Paroubka na ně, na hnusné kapitalisty :-)
    Ne, teď vážně. Práce v call centru je práce jako každá jiná. Je otravná, to ano, ale myslím si že její status (ne potřebnost) je pořád nad prací prodavačky v Tescu. No, a když se bez praxe a znalostí rozmýšlíte nad sociálkou, obchodním cestujícím, prodavačem v Tescu a nebo prací v aktivním telemarketingu, ledaskdy je ten telemarketing nejlepším možným řešením ze všech těchto katastrof.
    Samozřejmě, kdyby byli chytří a schopní, jdou dělat něco kvalifikovanějšího. Kdybych my byly chytřejší a schopnější, nebudeme se bavit o těhle chudácích, ale o tom jestli je lepší strávit dovolenou na jachtě a nebo na ostrově v Malajsii ;-)
  • 10. 2. 2010 14:36

    l. (neregistrovaný)
    Priznam se, ze uplne nechapu... Vsechno to je o lidech, takze pokud na Vas zamestnavatel krici:"pokud toho vice neprodate, tak letite", tak tam asi schopny clovek nema co dal pohledavat.... Myslim si, ze "pracovnik aktivniho telemarketingu" je asi to nejubozejsi, o cem se kdy v zivote slysel ...
  • 9. 2. 2010 14:58

    liska (neregistrovaný)
    Povím vám, jak to vypadá z druhé strany. Pracoval jsem tam 5 let jako operátor v různých odděleních. Ze začátku to byla prima práce. Super kolektiv. Mohli jsme prodávat spousta služeb a tím si přivydělat, ale soustředili jsme se také, abychom zákazníka nadchli a přilákali tím další.
    Pak přišel nadnárodní kolos, snížil nám výplaty, ubral nám portfolio služeb, takže jsme museli nabízet i např. datové služby důchodcům. Kdo nesplňuje, na něj dokonce křičí, straší to vyhazovem. Někdy musíte mít tak krátké hovory a mezi nimi nemáte pauzu, že musíte si to všechno psát a pak hodinu a půl být po směně neplaceně déle a dodělávat to. A s těmi informacemi? Je pravda, že Vám různí kolegové/šéfové/specialisti při různých situacích říkají protichůdné věci mj. i proto, že pravidla se mění někdy i každý den. Každý den něco nefunguje apod. Směny takové rozházené, že nemáte ani víkend.
    Jak to dopadlo? Většina lidí tam nevydrží moc dlouho, protože vyšší pozice jsou většinou obsazené, tak tam jsou u telefonu čerství absolventi SŠ, kteří jsou rádi, že aspoň nějakou práci bez praxe mají. Na slušnější práce je totiž třeba praxe v oboru a operátoři to vědí a takhle ty pracovníky otročí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).