Vlákno názorů k článku Svět mobilních operátorů občas připomíná Kocourkov od běžteběžte - Podezřelý/neznámý číslo típnout, a najít si ho třeba...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2010 10:02

    běžteběžte (neregistrovaný)
    Podezřelý/neznámý číslo típnout, a najít si ho třeba na whocallsme.com nebo jinde na netu (většina "marketingu" a jinýho takovýho odpadu se najde na netu vždycky, protože s tim obtěžujou kdekoho už dýl většinou), a pokud máte tu možnost, dát si ho v telefonu na blacklist (dostanou rovnou obsazovák). Pokud ne, brát to, a hezky od plic řvát nebo rovnou fu*kovat (aneb jak praví klasik: běžte běžte do ..., i s hnidousama), už nezavolaj.
  • 9. 2. 2010 12:11

    Mablung (neregistrovaný)
    Skutečně "miluji" lidi, kteří mají potřebu ostatním nadávat. To seřvání funguje stejně dobře jako "ne, děkuji". Z listu si Vás stejně nevyškrtnou a nadávkami klesáte možná níže než jsou oni.
    Jediné co byste mohl asi dělat je podnět úřadu na ochranu osobních údajů. Nejsem právník, ale třeba tohle mají na stránkách

    "Vztahuje se zákon obecně i na běžnou činnost obchodních zástupců, v jejichž pracovní náplni je různými způsoby (tedy i telefonicky a e-mailem) oslovovat potenciální zájemce v nemasovém měřítku?
    Ano vztahuje, protože masovost není kritériem zákona. Zákon č. 480/2004 Sb. nepodmiňuje platnost ustanovení o šíření obchodních sdělení určitým množstvím odeslané elektronické pošty na jednu adresu. Platí tedy, že porušením zákona je i odeslání jediného nevyžádaného obchodního sdělení." Tudíž stížnost by možná bylo dobré řešení, lepší než nadávání ...
  • 9. 2. 2010 12:20

    běžteběžte (neregistrovaný)
    Už jste to zkoušel? Je to většinou zcela k ničemu, za měsíc začnou zase. Je to ostatně stejný jako s různejma papírovejma reklamama.
    A stěžovat si na nějakym úřadě kvůli každý marketingový společnosti, kterejch jsou stovky, fakt nemám čas, a ani náladu.

    Z listu si Vás stejně nevyškrtnou
    / Každej to po revoluci zažil. Nejdřív mírně, pak měkce, pak tvrdě, pak tvrdě po dobrym, pak tvrdě po zlym, ani jedno mnohdy nepomáhá. Ale okamžitý vyf*ckování pak už konečně jo.
  • 9. 2. 2010 15:22

    Mablung (neregistrovaný)
    Nezkoušel. Nemusel.
    Když mě T-mobile otravovali, prostě jsem jim zavolal a dali pokoj. Po několika letech (když jsem přešel z tarifu na kartu), zase to zapli. Zavolal jsem jim a vypnul jsem to. Pokoušeli se mi volat kvůli internetu, slušně jsem odmítl. To je od nich asi tak všechno.
    Pokud budou všichni na sebe jen řvát, nepomůže to. Ta stížnost má větší šanci. Podle mě. Pokud má někdo jiné zkušenosti, rád si o tom přečtu.
  • 9. 2. 2010 16:25

    Petr (neregistrovaný)
    Tohle bohužel nepomáhá. Dokonce i slušný odmítnutí "děkuji, nemám zájem" přestává fungovat. Zrovna dneska mě otravovali z O2. Na otázku "proč?" jsem jim ještě vysvětlil, že za poslední roky neznám žádnou jejich nabídku, který by neměla podvodnej charakter. A stejně otravovala, že se mám setkat s jejich obch. zástupcem, že mě třeba přesvěčí o opaku.

    Proto na tyhle otravný a čím dál otravnější praktiky bude asi opravdu je rovnou posílat tam, kam si zaslouží. (Jen doufám, že je zase na to nenaučí nějakou asertivní praktiku typu "tam už jsem dneska byla 100x a nechcete přece jen to zlevněný AžDSL?").
  • 9. 2. 2010 17:10

    Mablung (neregistrovaný)
    "Ne, děkuji, nemám zájem. Nashledanou. "
    Když to skončíte takhle, otázka proč či další vysvětlování nepřijde na pořad dne.
    "Jdi do prdele ty krávo blbá"
    Je to asi tak stejně dlouhé, ale je tu jistá odlišnost ;-)
    Pracoval jsem kdysi na Václaváku a tam jsem každý den potkal jednoho či dva "charitativní žebráky". Pokaždé když mě oslovili, slušně jsem je odmítl. Je to jen o slušnosti ...
  • 9. 2. 2010 22:59

    vvv (neregistrovaný)
    ja jsem vyvinul zajimavou metodu, pouzivam ji nerad ale vzdy se pak pobavim tim jak z toho lidi jsou uplne v prdeli. Proste kdyz na obycejne odmitnuti nereaguji , zahrajte dementa, zacnete vydavat zvuky jako pripadne doprovdte posunky a poskakovanim kolem , pokud umite stekat jeste lepsi....nestacili by ste se divit jak mili nabizeci nechapou a ustupuji . (ano snizuju si tim hodnotu vlastni osoby ale sranda musi byt) a ma to i sve vyhody, ti kteri stoji na stejnem miste vas pak ani nepozdravi :D
  • 9. 2. 2010 23:09

    R61 (neregistrovaný)
    Ja mam mnohem lepsi metodu, pokud je to osobni kontakt, tak zajiskrim ockama, nahnu se a reknu dotycnemu ze jsem rad ze jsem ho potkal, ze se urcite dohodneme, ale ze potrebuji pomoci, ze mam obstavene konto, ale ze nemam problem s hotovosti a ze on je ten pravy aby me pomohl ze ma jiste funkcni bankovni ucet. Nasledne ho zcela mimo tema tlacim do zcela a naprosto vyhodnych financnich operaci na kterych nemuze prodelat. Nekdy to zpestrim informaci ze jsem v podmince a nerad bych zase do neceho spadl ale ze mu verim.
    Drive jsem to pouzival na financni poradce Partners, a nyni i na operatory co nabizi karty aj.
  • 10. 2. 2010 10:03

    Pavel (R)
    Jo tak to vy jste ten Patrick Chan, co mi pořád píše? :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).