Kontaktovat nejakou firmu pres socialni sit verejnym dotazem ma vyznamnou vyhodu. Nemohou se k Vam chovat jako dobytkove, jak to delaji na lince zakaznicke podpory - to by si moc reklamu neudelali, kdyby tam byla odpoved typu "ja jsem uplne blba krava navic mne vas dotaz nezajima a stejne nemam poneti co vlastne dela firma na jejiz zakaznicke lince sedim".
Mně to zase tak málo nepřijde. Uvážíme-li, že:
- Twitter třeba u nás stále zůstává "nepochopen"
- Pokud už někdo komunikuje s firmou přes sociální síť, tak je to většinou Facebook
- Z těch 76% firem na síti bude určitě nezanedbatelné procento neaktivních účtů typu "máme Twitter", kde se občas něco objeví, ale jedná se výhradně o jednosměrnou komunikaci
- Pokud těch 39% je ze všech firem, pak z firem, které mají účet na Twittru je to 50%
Já bych to možná naopak považoval skoro za úspěch.
Jenom bych se raději nepouštěl do opakovaného měření za účelem zjištění stoupající či klesající tendence :-)