Mám z toho takový dojem, že ET se dostává tak trochu za zenit. Zatím těží sice ze své pozice, ale stejně jako u ČTc je jediným zájmem podojit (v mém případě okrást) zákazníka a dál je nic nezajímá. S tímhle chováním jsou odsouzeni k (zatím) pomalému poklesu. Já bych si o ně po osobních zkušenostech neopřel ani kolo.
Ja jsem naopak po nespokojenosti s TyDebile uz dva a pul roku spokojen u Eurotelu. Smutne je, ze si me TyDebile take pocita mezi sve zakazniky, protoze svou starou tarifni kartu jsem nechal prevest na Twist a jednou za 3 mesice ji zapnu a uskutecnim jeden hovor, aby mi neumrela.
Ano, ale je rozdil provolat 2 Kc jednou za 3 mesice nebo kolik to stoji a 2 tisice kazdy mesic. A smutne to je, kdyz si chci to pekne cislo udrzet. Jen co zavedou prenositelnost cisel, pujde k Eurotelu.
Naskyta se otazka proc si drzet 2 a pul roku krasne cislo, kdyz je tak krasne ze ho ani nepouzivate :-) a navic dneska je prakticky jedno jake ma kdo cislo, vsechno je to nasypane v pameti telefonu.