ha, tak se omlouvám za částečnou mystifikaci - v horizontálním menu se jená o položku "Péče a podpora", ale pokud jste v sekci "Můj t-mobile", tak ve vertikálním menu jde o položku "Služby"
Nedalo mi to, a napsal sem jim přes kontaktní formulář.
Dobrý den, již týden se marně pokouším spravovat svůj účet přes web rozhraní Můj t-mobile. Přihlášení proběhne, volba typu administrace rovněž, avšak další krok - ať už vyúčtování, nebo zobrazení mých služeb, a vlastně veškeré tyto volby, skončí s hláškou: "Došlo k systémové chybě. Omlouváme se za potíže, zopakujte prosím svůj požadavek později."
Zkouším to v různou denní i noční dobu, v IE nebo FF nebo Opeře, vždy se stejným neúspěchem. Jsem na ADSL 8Mbit, a bohužel z Vašeho serveru, to "leze jak z chlupaté deky". Plánujete někdy korektně zprovoznit toto rozhraní? Ne že bych si rád nepokecal s vašimi operátory přes hlasové rozhraní, ale mám rád vidět vše před sebou černé na bílém, pěkně pohromadě.
Přesně tohle je jeden z mých důvodů proč chci od T-Mobile odejít, kdykoliv totiž potřebuji něco nastavit na jejich webu, web je totálně zasekaný a musím čekat dlouhou dobu na každou operaci, většinou to ale skončí touhle chybou.
pochopitelně to dělají jen a jen proto, aby měli informace o tom, kdo se s kým „kamarádí“. Za chvíli to začnou zneužívat pro cílenou reklamu, atd., jak už to dávno dělá např. Fejsbůk. Prostě hnus...