Inu, kdo čím zachází... Je to jen byznys a nakonec jde vždy jen o mrzký peníz, skrupule stranou, alespoň tak diktují zkušenosti. Jde o to, dobrat se svých práv, ať už je člověk zákazník (odkázán na zákaznický servis) anebo firma (odkázaná na své pekelně mazané obchodní podmínky).
Byznys, do kterého jak firma, tak zákazník vstupují dobrovolně a bez mučení. A v byznysu platí, že co je pro jednoho špatné, je pro druhého naopak dobré. Berme jak to je, nebo nechme být - přičemž "nechání být" může nabýt podoby jako poslední kroky Radiokomunikací, tedy odtroubení polnicí s bílým práporem a ústup z trhu.
Ještě že tyhle zákazníky teď většinou "vyhrává" Ufoun. Řečeno s Cimrmanem: "Než takovej zákazník, to je lepší žádnej zákazník." Smutnou pravdou je, že téměř všechny telco firmy na trhu svými výhodnými nabídkami jen pro nové zákazníky této situaci značně nahrávají.
Jako zákazník ČRa posledních skoro 5 let (i když různých aktuálních tarifů) se mi zdá, že vůbec není na škodu každé tak dva roky změnit i saloon, tedy poskytovatele - samozřejmě pokud nějaký jiný saloon je. A nechat se hezky přetahovat sem a tam na zvýhodněné nabídky pro nové zákazníky.
Není záhodno zapadnout do kategorie poslušných stálých a nestěžujících si zákazníků, kteří nedělají problémy a jen stabilně platí. To je nejlepší krok k tomu dočkat se úpadku kvality služeb. V oblasti rezidenčního retailu to platí stejně jako u firem.
Je mi lito koncovych zakazniku predevsim CRa. Spojily se dve firmy, jejichz manazerska impotence a katastrofalni servis jsou legendarni a navzajem se pretahuji o prvenstvi v teto kategorii .... bohuzel si to vzdy "vyzere" a hlavne zaplati koncovy zakaznik. Konkurence - predevsim O2 se musi velmi slusne bavit.
Minimálně pro tuto chvíli na 100% platí oficiální prohlášení, velké zákazníky si ČRa ponechají.
To samozřejmě nebrání tomu, že se obě strany mohou po oboustranně úspěšném provedení této transakce dohodnout i na dalším obchodech ...
No, jak se to vezme. Třeba Vodafone má EDGE na docela velkém území. A to už docela dlouho.
A je fakt že 3G ve výsledku umí taky zkazit radost. :)
Od té doby, co mi domů dostáhne 3G, tak mi většinou telefon nevydrží s baterkou přes noc do rána. :(
Na EDGE mi nesahejte. :)
EDGE je rozšíření GPRS sítě, takže rozhodně praktická věc. Myslím že ani v tom Portugalsku nemají 3G všude. A kde není 3G, je dobré aby bylo alespoň EGPRS (rozuměj EDGE). Protože samotné GPRS je a vždycky bylo děsně pomallé. I když ve srovnání s CSD závratně rychlé. :)
V soucasne dobe ma t-mobile nefunkcni web, (ted uz se trochu rozjel ale sekce pro zakazniky stale nefunguje.)
Takto pres den a bez varovani, docela ostuda.
Takze po vsech tech nesmyslech T-Mobile nakonec zavede normalni 3G, ktere bude fungovat s beznym hardware jako je napriklad interni WWAN modul v notebooku ? Bravo, stalo to ale za to ? Neslo to treba hned ?
Dival jsem se ted na nabidku mobilniho Internetu v Portugalsku. Tam zadne pitomosti jako EDGE, "4G" apod nemaji. Maji GPRS a 3G se slusnym pokrytim a rychlostmi az 7.2 megabit. To vse za ceny lepsi nez v CR.
Jo, všechno je relativní... Letos ve Finsku, v oblastech, kde nikdo nebydlí, mají signál asi 3 operátorů, ale jen na kopečku. Před Tmbile se MMS daly odesílat jen přes Elisu, i když Sonera měla lepší pokrytí (každý desátý kopec, zatímco Elisa každý dvacátý) a obecně se považuje za lepší. Zatracenej Tmobile, říkal jsem si... Pak jsem po třech dnech potkal ňákýho člověka, Fina, a ten byl na mrtvici. Nemohl za to T-mobile, ale finští operátoři. Taky mu to nešlo. Jenome já v roamingu jsem si mohl vybrat. On měl Elisu a nemohl. Takže nakonec malý blbý český člověk s T-mobilem zachránil Fina, když mu půjčil telefon...
Ale jinak si za to můžeme sami. KLdyž se nám nelíbí T-mobile a myslíme si, že někldo jinej je lepší, kdo nám brání k němu nepřejít. Říká se tomu konkurenční nabídka. Mockrát jsem čet, jak lidi u nás brblaj na drahý banky, špatný operátory - ale tím brbláním všechno skončí...
PS: A u takovehoto clanku bych ocekaval, ze se dozvim, kteri zakaznici budou "odprodani", ne pouhe cislo. I.Fiser vyse pak naznacuje bliz, co mam na mysli.
Contactel byl prodan TDC, nikoli "TCD".
TDC ho zdaleka neprodali GTS obratem a cela operace byla ...zajimava (coz je zrejme ve spojitosti s GTS normalni).
zjišťuji protichůdné informace o prodeji zákazníků ČRa firmě T-Mobile. Oficiálně se hovoří o prodeji segmentu malých zákazníků a ponechání si velkých zákazníků. Neoficiálně se ale uvnitř ČRa hovoří o prodeji segmentu všech zákazníků užívajících telefonní nebo internetové služby a ponechání si pouze televizních služeb.
tak jsem vcera dostal srpnovou fakturu - GPRS/EDGE-Internet-Happy roaming-zona2: 34,67MB za 8520Kc!!!! Zkusenosti se sluzbama mam hrozne, ze napr tento tyden T-Mobile NL - na nekterych BTS 3G a nekde chyba pristupoveho bodu = bez datovych sluzeb, Francie datove sluzby jen pres jednoho operatora