Myslím si, že by operátor jednoduše oznámil, že mění všeobecné podmínky. Například u poskytovatele, který mi dodává internetovou konektivitu se to už stalo a tuším, že ne jednou. Stále to ale mohou řešit tak, že zákazníkům rozešlou SMS zprávu, ve které se jich zeptají, zdali mají o podobné reklamní SMS zájem
Před šesti lety jsem si při příležitosti změn webových SMS bran dvou mobilních operátorů (zrušení volné webové brány u T-Mobile a zkrácení SMS spolu s přidáváním reklamy u Eurotelu) dovolil v krátkém zápisku předpovědět další využití SMS: Vzniknou dvě kategorie tarifů – reklamní a bez reklamy. První bude cenově odpovídat současnému stavu a bude určen pro veřejnost, bezreklamní paušální tarify budou cenově situovány pro firmy a manažery. celý historický zápisek
Docela by mě zajímalo, zda se osvědčily SMS posílané z webové brány Eurotelu/O2 doplněné o reklamu. Osobně bych si dovolil pochybovat. To je možná také důvod, proč další využití SMS k reklamním účelům spalo celých šest let.