Předělat hlášku na webu?
To musí nejprve manager pro vnější komunikaci (nejspíš někdo z marketingu) identifikovat potřebu. Svolá poradu teamu, kde si nadefinují cíle a nastaví očekávání.
Pak se to předá projektovému řízení. To osloví analytiky (teď nevím zda ty bussines nebo ty normální) a ti zjistí, které ze systémů je třeba upravit.
Pak projekťák vstoupí do jednání s dodavatelem a nechá si odhadnout náklady na implementaci. To vrátí zpět k vlastníkovi projektu, který vzhodnotí, zda má na to dostateřný budget a spočítá zda vychází bussines case.
Pokud to vyjde, tak se to předá analytikům, kteří vypracují detailní analýzu a zadání pro dodavatele.
Pak vstupuje do hry interní developer. To je člověk, který sice nic nevyvíjí, ale komunikuje s vývojářem dodavatele.
Stanoví se roadmapa, namaluje Gantův diagram a začnou se pořádat projektové meetingy.
Pokud se nic nezadrhlo, tak už máme nastavané procesy a definované zodpovědnosti.
Pro zjednodušení předpokládejme, že dodavatel je pružná firma a vývojář dodavatele je skutečným vývojářem aplikace.
Ten něco vyvine a pokud není z dálného východu, tak se to dá napodruhé nasadit na testovací prostředí. Jinak tak napopáté.
Po interních testech a opravách chyb se to nasadí na produkci a při troše štěstí se to aspoň vzdáleně podobá tomu co bylo požadováno.
Zbývá ještě uzavřít projekt a nezapomenout "lessons to learn". A může se jet na teambulding na motokáry.
http://www.t-mobile.cz:
Přijďte prosím v úterý 26. června.
Slibujeme, že to čekání bude stát za to!
Tak jsem zvědavý jak to "bude stát za to"...
To vypada, ze tu nekdo ma celozivotni zkusenosti .... protoze to realitu popisuje velmi, ale opravdu velmi presne ...
Jen s tim zjednodusenim, ze dodavatel samozrejme nedodava web, ale "solusn", tudiz musi nejdriv "zanalajzovat" jestli to nenabori celkovej "luuk and feel" .... a ve finale tu desetiradkovou statickou stranku bude delat clovek v Indii, kterej na to dostane 100 strankovy zadani, ktery bude mesic cist.