Vlákno názorů k článku T-Mobile zavede na zákaznickou linku rozpoznání hlasu, má odolat i imitátorům od mikiqex - Měl jsem tu čest s celou řadou amerických...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2013 12:00

    mikiqex

    Měl jsem tu čest s celou řadou amerických zákaznických linek, které místo zmáčknutí čísla volby chtěly toto číslo vyslovit, ale setkal jsem se i s diktováním zákaznického čísla či vyslovením zákaznického jména. Vrcholem pak byla automatická linka, která mě po přivítání vyzvala, abych vyslovil svůj požadavek, a poté mě přepojila na příslušné (a kupodivu i správné) oddělení. Podle mého názoru je rozpoznání angličtiny na velmi dobré úrovni, ovšem pouze pokud použijete správný (americký) přízvuk. V USA už není tak úplně neobvyklé, že místo vyťukávání textovky uživatel zprávu prostě nadiktuje (Android).

  • 13. 8. 2013 19:13

    Ivan (neregistrovaný)

    Převod hlasu na text u běžných frází funguje na 99% i v ČJ. Problém je spíše s telefony a kvalitou sítě. Ta s hlasovým vzorkem udělá neuvěřitelné věci. Pak nerozumím ani já, natož počítač. Navíc spousta lidí je, jaká je. A na tento druh komunikace si bude muset zvyknout. Za pár let se tomu budeme smát.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).