jak si ten prodej mobilů na poštách představují.Zda tedy na poštách bude sklad, zda tam bude poštak zájemci mobil vybalovat, předvádět jeho vlastnosti, zda se tam budou řešit reklamace, a podobně.
Protože pokud by šlo jenom o podpis smlouvy a vlastní mobil příjde pozdějc v balíku, tak na to je i poštu škoda, to zvládnou "dealeři" co odchytávají lidi přímo na ulici.
Nevidím problém, takhle jsme kupovali pro tchyni mobil od Vodafone v Tescu - pokladní jen koukla do krabice, jestli tam je mobil, nabíječka a baterka a šli jsem s tím, že si máme po vyzkoušení doma nechat přijít potvrdit záručák.
O to právě jde - pokladní sice akorát namarkovala zboží, ale v průběhu nákupu u regálu jste měl možnost si vyžádat předvedení výrobku, určitě tam postávalo pár "asistentů prodeje". Což je právě ten důvod, proč při nákupu přes internet máte zákonné právo na 14 denní vrácení zboží, kdežto v kamenném obchodě máte smůlu. Hypermarkety to maskují prohlášením, že zboží berou zpátky, ale nemá to oporu v zákoně. Pošťačka bude povinna na vyžádání Vám předvést funkčnost výrobku, aby jste se mohl rozhodnout o jeho koupi.
Ne, tohle bylo na pokladně, takže při počítání nákupu ve vozíku si řeknete ještě o mobil (stylem jako si u kasy s alkoholem řeknete o flašku whisky). Tesco řeší pouze to, je-li mobil nefunkční, tak vrátí peníze; vše ostatní se řeší přes Vodafone (stejně jako ty vykukové, co prodávají smlouvy na ulici, akorát tady si rovnou odnesu i škatuli s mobilem).
Předpokládám, že to pošta bude mít ošetřeno podobně - tady máš škatuli, zaplať a zmiz ;-), podobně je v zahraničí možno koupit mobil v automatu.
Je pravda že mám právo požadovat předvedení výrobku, Tesco asi tiše počítalo s tím, že jsou to nejlevnější modely, které člověk kupuje jako nouzovku nebo náhradní za ukradený, rozbitý, či zapomenutý mobil a zákazník na předvedení nebude trvat.