Hlavně to ale bude vadit tomu ISP. Protože blokovat to dílčí stránku musí podle zákona, je tím tedy k tomu blokování zmocněn. Když ale zablokuje něco víc (celý server), dělá to svévolně a nejspíš tím porušuje jiné zákony.
Pokud by ISP měl blokovat dílčí stránku a zároveň nijak nemanipulovat žádnou jinou komunikací, musel by sledovat veškerý provoz na IP adresy herních serverů, sestavovat z něj HTTP komunikaci a pokud v té komunikaci objeví požadavek na blokovanou stránku, spojení ukončit. To je snad ta nejdražší možná varianta blokování – a zároveň ji provozovatel hry triviálně obejde tím, že použije HTTPS.
Úředníkovi, který takovou dílčí stránku zakáže, nebude vadit, pokud by spolu s ní byl zablokován i celý velký server.
To bude vadit nanejvýš provozovateli toho celého serveru. Ten už ale má v moci zablokovat dílčí stránku na svém serveru, případně kontaktovat jejího provozovatele a vyžadovat nápravu. Na rozdíl od zdejších ISP.
Nechápu, co se tu řeší. Pokud bude pro MF přijatelné blokování na úrovni DNS, ISP si s prakticky nulovými náklady u svých DNS splní povinnost, úředník bude spokojený, uživatel si nastaví DNS Googlu... Úředník se nažral a kozy zůstanou celé. Když se do toho bude zbytečně vrtat, tak začnou úředníci vymýšlet krávoviny, nutit ISP do řešení s FW a bude to o úplně jiných nákladech.