Tak už i O2. Kellnerův operátor dohání konkurenci rodinným tarifem

27. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Thein
Podobně jako Vodafone, ale místo desítek gigabajtů televize. O2 přišlo se změnou tarifů jako poslední, ale revoluci úplně nepřineslo.

Datové jaro, které prorokoval předseda ČTÚ, se zatím nekoná. O2 dnes představilo svou vizi tarifů pro letošní sezónu. Operátor pod vedením Tomáše Budníka vsadil, podobně jako Vodafone, na rodinu, respektive na skupinové tarify. 

Ideální rodina má podle O2 tři členy a televizi. Po několika měsících testování na vybraných pobočkách tak operátor vypouští příští týden nabídku s třemi neomezenými tarify, třemi GB dat pro každého a základní verzí O2 TV. Bratru za 1999 korun. Ve verzi s 5 gigabajty dat v základu je to 2299 korun.

O2 prý při konstrukci nových tarifů vycházelo z výzkumu, který si nechalo udělat agenturou Ipsos. Ta pro firmu sondovala, kdo a jak platí v rodinách za operátorské služby.

CIF25

Ve více než 40 procentech domácností hradí poplatky za telekomunikační služby ze společného účtu. Ve 35 procentech hradí náklady za všechny jeden ze členů společné domácnosti a pouze v necelé třetině domácností platí náklady za telekomunikace každý sám. O přenosu služeb k jednomu dodavateli, který provozuje internet, telefon a televizi, by prý kvůli zvýhodnění uvažovalo 73,5 % lidí.

Inspiraci možná přinesl i Vodafone, který kampaň na svůj rodinný tarif jménem Red+ jede už několik měsíců. "Jde o jeden z nejpoužívanějších postpaidových tarifů dneška," tvrdí marketingový ředitel Vodafonu David Novák s tím, že ho používá přibližně patnáct procent nefiremních zákazníků. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).