media maji povinost to oznacovat jako komercni sdeleni apod. i v tistenych mediich a nesmi to budit dojem ze se jedna o nereklamni obsah = mirne na oko se meni fonty apod. Ono je to stejne jedno i v beznem clanku jsou vetsinou informace naservirovane tak, jak se to spriznenym osobam hodi (zvlaste v "ceskem" tisku)
Když nefunguje oficiální reklama, udělá se to jinak neboli pomocí skryté.
(Ono se to samozřejmě dělá i když funguje.)
Jinak řečeno, u oficiální (označené) reklamy aspoň vím, že to reklama je. Je-li skrytá, branded content, product placement, už to nevím, a pokud nejsem znalec problematiky, mnohdy nedokážu odlišit pravdu skutečnou a "reklamní".
Srov. množství PR článků, jež se snaží vypadat jako redakční. A kdyby se tomu tištěná média nebránila (čím dál tím hůře), bylo by toho ještě víc.
Neboli: reklama většinou otravuje, ale aspoň vím, co je zač.Když nebude, pronikne reklamní message do redakčního. Což je IMHO podstatně horší.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).