Když nefunguje oficiální reklama, udělá se to jinak neboli pomocí skryté.
(Ono se to samozřejmě dělá i když funguje.)
Jinak řečeno, u oficiální (označené) reklamy aspoň vím, že to reklama je. Je-li skrytá, branded content, product placement, už to nevím, a pokud nejsem znalec problematiky, mnohdy nedokážu odlišit pravdu skutečnou a "reklamní".
Srov. množství PR článků, jež se snaží vypadat jako redakční. A kdyby se tomu tištěná média nebránila (čím dál tím hůře), bylo by toho ještě víc.
Neboli: reklama většinou otravuje, ale aspoň vím, co je zač.Když nebude, pronikne reklamní message do redakčního. Což je IMHO podstatně horší.
media maji povinost to oznacovat jako komercni sdeleni apod. i v tistenych mediich a nesmi to budit dojem ze se jedna o nereklamni obsah = mirne na oko se meni fonty apod. Ono je to stejne jedno i v beznem clanku jsou vetsinou informace naservirovane tak, jak se to spriznenym osobam hodi (zvlaste v "ceskem" tisku)