16. 9. 2013 9:21
Prime táto jeseň nevyšla, ale čo som rád tak pravdepodobne končí aj éra "federálnych" show. Pre diváka to bude lepšie, keď sa každá televízia vydá vlastnou cestou. Má niekto čísla, ako to dopadlo na Slovensku? Ale tiež žiadna sláva pravdepodobne.
16. 9. 2013 9:29
"končí aj éra "federálnych" show"
A začína éra "federálnych" reklamných projektov, viď teaser na "federálny" Lidl (Paulus vs. Ihnačák).
16. 9. 2013 9:51
Pri reklamách mi to až tak nevadí. Veď veľká väčšina je aj tak medzinárodná a odlišuje sa len dabingom tej ktorej krajiny.
16. 9. 2013 10:19
Je zajímavé, že Jojka si umí udělat pěkné promo a má sledovanost.
"Na Slovensku však Talent problém neměl, byl jedničkou na trhu s čísly rtg. 12,4% / share téměř 32%."
16. 9. 2013 12:16
pokud vím, rating byl 11 a podíl 31%
film na Markíze měl rating 10,5 a podíl 29%