Když se připojuju přes Volny apod. tak to po 21. hod. trva někdy i 15 minut než je linka volná. Když bude slabé pásmo od 7 hod. pak to bude třeba jen 5 minut.
Kvalitě českých telefonních linek ZDAR !
Podle me je problem spis v pretizenych ustrednach. Obvykle mi v takovem pripade staci vytocit cislo tak trikrat a jsem pripojeny. A obcas pritom naskoci obsazovaci ton jeste pred dokoncenim vytaceni.
On si Telecom vubec s nejakymi kvalitnimi sluzbami hlavu nedela, casto se mi treba stava, ze nekam volam a je tam obsazeno - na druhe strane jim to ovsem zvoni a oni ten telefon zvednou a nic tam neslysi. A ted at mi nekdo rekne, jestli jim za takovyhle obsazeny-neobsazeny hovor taky spadne impus do kasicky? Na poruchach se mi tak nanejvys vysmejou...
No kdyz nekvalitu svych spoju uznava i sam Cesky Telecom ve sve reklamni kampani "Taky Vam zamrza Internet" s odpovedi smerujici k euroISDN, tak uz snad k tomu neni co rict. Snad jen: "sveho poskytovatele dratu si nevyberes" ...
Opravdu pane Crho ? Mohl by jste prosím uvést, zdali existuje nějaké *závazné* nařízení, podle kteréhu musí vaše monopolní firma zaručovat i datové přenosy na telefonních linkách v nějaké přiměřené kvalitě (řekněme alespoň protokol V34+ na rychlosti 33600 bps) ? Pokud vím, tak nic takového dosud neexistuje (kdyžtak mne prosím opravte) a vše se odvíjí od toho že to "většinou nějak funguje". Chcete tvrdit, že i zákazníci kteří jsou připojeni k analogovým ústřednám dostávají stejně kvalitní připojení jako ostatní. Řeči o tom, že nestíháte digitalizaci nikoho nezajímají, pokud s tím máte stále problémy tak stačí uvolnit místo schopnějším.
Pokud je problem s pripojovanim k providerovi ve vecerni "spicce" a k jinemu (byt treba placenemu) ISP se pripojite bez potizi, tezko to VZDY svadet na telefonni linky CTc.
Myslim, ze je nam obema jasne, ze doufat by bylo trochu malo. Zkuste ale porovnat kvalitu telefonni site pred tremi lety a dnes.
Takze jinak: DOUFAM, ze potizi s pripojenim (at uz z jakehokoliv duvodu) bude co nejmene a GARANTUJI, ze pro to budeme i nadale delat co nejvice.
Kdyby byla kvalita spojeni "na analogu" a "digitalu" stejna, tezko by asi nektery z operatoru investoval miliardy prave do digitalizace, to je jasne.
Krome toho si myslim, ze digitalizaci stihame docela slusne - v roce 1995 bylo na digitalni ustredny pripojeno 18 procent stanic a ted je to asi 83 procent.
Přesto však za tuto "nestejnou" kvalitu účtujete stejné peníze, že ? Poznámka o tom že "stíháte slušně" je opravdu trapná, jinak řečeno mezi jednookými králem. Dokážete si alespoň na vteřinu připustit, že zde možná existují firmy, které by již dávno měly 100 procent za daleko nižších nákladů.
Mimochodem jste se klasicky vyhnul jiné otázce, jak je to tedy s onou kvalitou vašich linek na datové přenosy. Na jedné straně tvrdíte že jsou bezproblémů a na druhé po vašem vtipkujete s reklamami typu "padá Vám internet kupte si (předražené) ISDN". Nepřijde Vám, že Vaše arogantní drzost již překračuje i průměrnou úroveň běžnou v postkomunistických zemích.