Jen takpro zajimavost, kdyz uz toto tema pan kolega Fiser zminil:
1. Dle udaju jednoho nejmenovaneho opratora je narust prijmu pro operatora mezi tarifikaci 1+1 a tarifikaci 120+60 zhruba 175%. Analyzovano prubezne na "opravdu velkem" mnozstvi hovoru...
2. Dle nasich internich analyz z ustreden, u nichz nam to jejich uzivatele vyslovne povolili, jsme dospeli k dokonce jeste vetsimu narustu (cca 180 %). BTW: Jedna se o ciste fimerni hovory a analyzovane mnozstvi neni prilis velke - 750 000 minut...
Souhlasím,
Při přechodu Eurotelu z modelu 30+30 na 60+1 mi narostly účty za hovorné cca o 200-300 Kč což odpovídá těm cca 10-12% v uvedené tabulce.
Co se týče těch "překvapivě" krátkých hovorů - podle mého sledování je takto kratičkých hovorů v mobilní síti (resp. pži volání DO mobilní sítě) možná přes 10% a je způsobeno různými hláškami o nedostupnosti, hlas. schránek, automatické čekání na ukončení hovoru volaného, a pod. které podle mne operátoři v rozporu se zákonem (neboť spojení není provedeno) stejně tarifují.
Proto na všechny apeluji - vypněte všechny ty "defaultně" nastavené "služby", které jen způsobují vykrádání kapes těch kteří Vám volají.