Tak tohle je už fakt drsná zpráva. Ať už jdou socani s různýma dávkama někam. Snížit daně a ne 101 dávek, vždyť ti lidi ani nemají čas hledat práci, protože lítají po úřadech kde vybíhají sociální dávky.
Kdyby ty dvě stovky radši dali těm lidem. Nevím proč by měli operátoři vymýšlet nějaké speciální programy. Jaké mají operátoři mechanismy, aby zjišťovali oprávněnost nároku výhodného tarifu? To má dělat ten úřad, který jim platí invalidní důchod a ten by jim taky měl na telefon přispívat (jestli je to vůbec potřeba). Nutit ale soukromé firmy, aby musely mít speciální služby pro jistou skupinu obyvatel mi nepřijde fér.
Třeba se pro zdravotně postiženého složila rodina, aby mu usnadnila život a kontakt s blízkými během dne nebo při zavolání nutné pomoci při nehodě nebo onemocnění nebo přivolání pečovatelské služby. Nejsou na světě jen plně soběstační lidé a právě těm, kteří nejsou je potřeba pomoci.
V dnešní době nejsou všechny budovy různých úřadů bezbariérové. Cokoliv si vyřídit je pro imobilního občana velmi obtížné.Píšu to z vlastní zkušenosti.Proto vítám, že každý operátor bude mít tarif pro tyto občany a ti nebudou muset při zařizování svých potřeb a požadavků tzv. obíhat
několik budov a pracně si vše vyřídit osobně ale stát tímto opatřením přispěje k tomu, že se vše může dát vyřídit v klidu domova telefonicky,bez stresu a obtížného cestování.
Jistě se mnou budou souhlasit hlavně imobilní těžce tělesně postižení invalidé i další zdravotně postižení.