"v televizi může vystupovat úplně každý, kdo jde náhodou okolo" - aneb Borovského základní pravidlo č. 1
"v TV může kdokoliv dělat cokoliv. Hlavně, že je levný. To bude to nejdůležitější" - aneb Borovského základní pravidlo č. 2
"Jestliže může někdo dovolit, aby se vyhodily peníze na výrobu pořadu, který již od začátku nesplňuje zadání, je to ekonomický šílenec nebo naprosto nezodpovědné individuum." - to přece na Soukupa dokoanale sedí a předvádí to na Barradově od prvého dne
"Jestliže někdo takový pořad schválí do vysílání, i kdyby s odůvodněním, že když už se to vyrobilo, odvysílat se to musí, je to jednak člověk, který hluboce pohrdá diváky" - tohle zase naprosto charakterizuje Borovského, dělal to tak vždycky
"Nebo se majitel televize zničit nechce, ale je na cestě k tomu, aby se mu to povedlo." - situace, která nastáva skalopevně! vždycky po angažmá Borovského
je to neuvěřitelné, ale i Žáček dokáže napsat dobrý článek, jenže to je holt prostě očividně jenom zásluha Tchyně jako takové, je to prostě tak špatná, ubohá a trapně nepovedená fraška, že tohle dokáže napsat asi každý nýmand
no to teda neplatí, TN jsou vrcholem televizní novinářské práce a proto má Nova pořád v záloze desítky adeptů, technický personál novy je absolutní top na trhu, neexistují větší kapacity, ale jasně ono ty si vždycky rád kopneš to je jedno jestli do Novy, Primy nebo Barrandova, Jan Novák to už je takový český pepan Digizone
Když dojdou argumenty, přejde zanícený obhájce Novy do osobních roviny :-)
Kvalita reportérů je taková, že Nova nabrala třeba "profesionála" Hrušku, což byl mizerný reportér už na Primě, ale dokázal se zviditelnit. Reportáž o zmrzlé vodě je už legendární. Krajánci často víc koktají než mluví, příspěvky se točí "živě" z místa, kde už se hodiny nic neděje. No a s pár techniky ze "štábu" jsem měl tu čest. Ostatně to, že se v TN vcelku běžně objeví video s opačným prokladem, o kvalitách personálu něco vypovídá.
Někdy v týdnu jsem odpoledne náhodou přepnul na Novu a tam byly nějaké zprávy, které uváděla taková mladá blonďatá holka. Hned mě zaujala tím, že sedí se sklopenou hlavou, kterou má ještě vytočenou nějak bokem, takže se do kamery dívá jak slepice. Nedalo mi to, abych se na druhý den nepodíval na chvilku znovu, jestli bude tu slepici napodobovat zas, a jo. Nejde mi do hlavy, proč ji režisér pořadu nebo kameraman něco neřeknou. Na druhou stranu je pravda, že tímto "trikem" vlastně zdvihli na dvě minuty sledovanost aspoň o jednoho člověka, čehož jsem já živým důkazem. Jestli je ale ta dívčina invalidní, že se nemůže narovnat a dívat se tedy do kamery zpříma, tak se omlouvám.
A teď si Pavlíku vem, že i přesto co jsi tu vyvrhl, tak TVB posouvá každý týden rekordy sledovanosti. A tento týden, kdy se Fero konečně mohl projevit naplno je share zatím o 0,3% výš než před týdnem. A v posledních dnech poráží TVB dokonce i v cílovce 15-54 Cinemu nebo Cool, což na jaře bylo nemyslitelné ;-)
ale Mildo, to já přece tady jasně psal, že s Borovským je to tak vždycky - že dokáže přízemným programem prudce zvýšit sledovanost (bohužel pro Barrandov - ta televize je na tom tak špatně, že to šlo jenom nepatrně a ne prudce), diváci se nabalí na odpad jako mouchy na exkrement, chvíli to opojení trvá a pak si uvědomí, co za h..na vlastně žerou a stanici dají velice tvrdě zbohem, značka se ocitne na dně a vrátit diváky zpět se podaří tak za 5-7 let
Jirka Babica dostal z Novy vyhazov kolik dávno předtím než přešel do Barrandova, kde bude jeho trapárna to první, co Barradov zruší... a jelikož za Babicu Nova angažovala Halinu, která rozhodně stojí daleko, daleko víc než nějaký Babica a koupila navíc licencovanou šou o vaření, o nějakých financích pomlč
Po návratu Ulice a Ordinace sledovanost Barrandov klesne.
Většina nových pořadů od2dílu Barrandova klesne.
Jinak fascinuje mě hláška první večerní zprávy na Barrandově.
Relax totiž zprávy vysílá už od 17.40 a je to jejich hlavní relace.
A stalo se, co jsem psal tady, že Stopy propadnou.
Romantika měla 300tisíc, Stopy s bídou v průměru něco kolem 140tisíc.
A to mají mnohem lepší obraz a vymakanější děj a koncept.