To je jedna ze zakladnich vlastnosti el. posty. Pri prijmu jakehokoliv dopisu tedy po celou dobu jeho existence nesmite nikdy zapomenout na to,z e vlastne VUBEC nevite kdo vam ho poslal, a, zejmena, ze to vubec nemusela byt ona osoba, ktera se zda, ze ho poslala.
Bohuzel, a to je problem nejen el. posty, laicti uzivatele proste NEVEDI jakymi nastroji to zachazeji a manipuluji a pak se divi a/nebo zbytecne rozciluji, kdyz ceran skrinka reaguje jinak, nez jak oni (bez znalosti toho jak vec orpavdu funguje) odhadli.
Nevim proc, ale mel jsem jakysi dojem, ze nejste uplne laicky uzivatel a alespon ta naprosto zakladni pravidla ovladate. Pak byste ale z dosleho dopisu nikdy nemohl dovodit to, co jste dovodil. Takze jsem se mylil. Byt laik samozrejme neni telesna vada - ale jak vidite, pouzivat nejakou sluzbu a nevedet nic o jejich vlastnostech muze byt nekdy slusny napor na nervovou soustavu. Osobne se domnivam, ze vam hladina adrenalinu na zdravi nebezpecne hodnoty stoupla naprosto zbytecne. Od Telecomu klidne odejdete, jeho pece o zakaznika opravdu casto stoji za houby, opravdu vam neprilis ochotne pomahali ve vasem problemu a mate tedy plne pravo byt s nimi nespokojen. Ale at uz prejdete ke komukoliv, vazne doporucuji si zjistit neco o nastrojich, ktere pouzivate - jinak se dockate prekvapeni a z neho pramenici nespokojenosti naprosto vsude, bez ohledu na to ke komu prejdete ...
Kazdopadne, teziste problemu neni v technickem problemu samem, ale ve zpusobu, jakym ho SPT, kdyz uz se takovy problm vyskytl, resi, tedy spise neresi ...