Vlákno názorů k článku Telecom odřízl uživatele MacOS od Internetu od Pavel Tic - A opravdovi vocasove, co nejspise pracuji pro bezplatne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2002 12:36

    Pavel Tic (neregistrovaný)
    A opravdovi vocasove, co nejspise pracuji pro bezplatne helpdesky a jsou lini jak prdel, pak pod pseudonymem Frantisek Dobrota pisou prispevky na Lupu.
  • 11. 3. 2002 15:03

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Faktem je, že moje zkušenosti s infolinkami různých společností mne přivedly k poznání, že řešit technický problém přes infolinku lze jediným způsobem. Mluvit na nebohého operátora dostatečně odborně (hlavně používat hodně technických výrazů a cizích slov, kterým nerozumí), až po chvíli vyměkne a dá vám číslo na technika. S tím už bývá domluva podstatně jednodušší. Je to nečestné a nesportovní, ale jinak to nejde. :-)
  • 11. 3. 2002 14:33

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Vocas, kterej chce napsat clanek votravuje jiny linky. Vi totiz, ze helplinka je misto, kde se sbiraj informace vod uzivatelu, kdezto vocas potrebuje sebrat informace vod lidi zevnitr. Vopravdovy vocasove maj mobily primo na techniky a obrace¨ne. Vzajemne si pak praskaj.
  • 11. 3. 2002 13:19

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Nemáte pravdu. Pokud je chyba skutečně na straně poskytovatele, není tento oprávněn posílat nikoho nikam a má ji opravit. Nebo aspoň přiznat, že ji opravit nedokáže.

    Před rokem a půl jsem měl problémy se svým mobilním operátorem, šlo o přetíženou BTS v lokalitě, kde máme kancelář. Na infolince mi taky nejdřív tvrdili, že mám určitě špatně nastavený telefon, že si nikdo jiný nestěžoval atd. Votravoval jsem je usilovně jako vocas asi týden než přiznali, že mé tušení je naprosto správné. Za další týden bylo všechno v pořádku. Kdybych se choval podle vaší rady, asi by se mi dodnes nikdo do kanceláře nedovolal nebo bych už dávno operátora změnil.

  • 11. 3. 2002 11:37

    Frantisek Dobrota (neregistrovaný)
    zdravim
    hm no pokud o danem problemu v telecomu na helplinkach apod vecech nevedej, tak to asi znamena ze neni moc lidi, ktery je s tim otravujou.. takze spis nez chyba u telecomu je chyba u vas. nebo druha varianta - jste jediny uzivatel co se z maca pripojuje pres quick :D

    btw pokud ty helplinky takle neodbytne votravuje (neustalym vnucovanim se se stejnym problemem znova a znova) kazdej vocas (to zprominutim jste) co chce napsat clanek, tak se nedivim, ze sou tak nasrany i na lidi s normalnima problemy

    copak vam nestaci kdyz vas nekdo slusne posle do prdele jenom jednou? kvuli lidem jako vy by meli zrusit helplinky zadarmo a melo by se za ne asi platit :(
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).