Muzete byt v klidu, z lidi kteri dokazali "udelat" MIA (a predtim cast z nich i Medeu) nezustal dnes ve firme nikdo. Neschopnost Kateriny Hrubesove postavit se stupidnim projektum prosazovanych vedenim Imaginetu se stalo firme osudnou - ti schopni otravene odesli. Na beznem trhu firma, ktera drasticky ztrati podil na trhu, rozpusti vlastni portfolio dluzeb ve vidine exkluzivity a 100% obmeni zabehle schopne zamestnance za nove, automaticky krachuje.
Jenze MIA je dcerinkou CTc a tudiz je politicky neprijatelne ukoncit jeji agonii, bez ohledu na fantasticke ztraty jake dokazala vyrobit.
Takze z jednicky na trhu se stal takovy maly troskar, ktery jedine poradne reklamni kampane s vetsim rozpoctem dostava zadavane od sve macesske firmy a karikatura sama sebe z dob rozkvetu. MIA je za zenitem a egoisticky Martin Vedej rozhodne neni ten, kdo by na tom mohl neco zmenit.
nejsem RH a snad jím nikdy nebudu. Mé jméno je pravé, ale pokud ty si budeš říkat, že není, tak si to mysly, já tě přesvědčovat nebudu. Na to nemám chuť ani náladu.
když já napíši pod svůj příspěvek "rampouch", je to totéž, jako kdybych si zřídil account u Atlasu a nazval se "Jan Divecký". Na mě to působí naopak tak, že z ICG jste Vy a vůbec bych se nedivil, kdyby Vaše pravé iniciály byly RH.
Pána, o kterém tu mluvíme, jsem párkrát osobně potkal a o prasárnách, které dělá, vím své. Dále to už komentovat nebudu.
Článková databáze má pochopitelně svoji cenu, ale vzhledem k zaměření Světa Namodro na ICT s jejich rapidním vývojem, je "životnost" článků většinou velmi malá. Navíc kvalita některých z poslední doby je vysloveně nulová.
SnM nestoji ani za zlamanou gresli. Jeho (pripadny) nakup je asi stejna pitomost jako nakup Harvardskych IF Viktora Kozeneho. "Modraky" maji pouze sberatelskou hodnotu. Ale kolik sberatelu shromazduje odpad?
Tech par zoufalcu, kteri SnM par poslednich mesicu cetlo, si prevzate clanky a eroticke povidky najde jinde.
Kazdopadne neco na ceskem webu umira (nebo spise uz umrelo) a je treba to s patricnou poctou pohrbit. Preji tedy SnM - at je mu cyberzeme lehka.
Nevím co jste v těch článcích měl nebo neměl za obsah, nikdy jsem pravda Namodro nečetl. Předpokládal jsem jen obecně, že když třeba server o PDAčkách tvoří jeden článek za 600 Kč (odměna redaktorovi, editor a pod.) a má jich za 2 roky činnosti 600 kvalitnich, mohly by se konkurentovi který začal později a nemá jich pro své čtenáře ještě tolik třeba za čtvrtinové náklady (tedy 90.000 Kč) hodit.
Špatně čtete, psal jsem jasně že milion Kč je naprosto nereálná cena, byť ve výšinách obchodů molochů typu CTc zase až tak moc ne :-)
nemyslím si, že zrovna RH je člověkem, který tam v té divočině podporuje prasárny. Ba naopak RH je silně proti nim a zastává se lidí kolem sebe, kteří mají údajně dostat padáka a sám na sebe evidentně kašle. Tam se najdou zcela jiní jedinci, kteří tomu "inteligentnímu" managementu, který tam zůstal odkývají co se dá, jen aby měli své jisté. Zkuste si zjistit, kdo tam teď všechno řídí a co ta osoba dělala předtím. Pak zcela jistě pochopíte, že je to tam celé v hajzlu a že tam jsou pouze ti lidé, kteří to chtějí silně vytunelovat a nahrabat si do svých kapes. A RH je tím posledním, který by měl v kapse desetník z toho hnusu co se tam připravuje a koná.
Jinak milý rampouchu je férové se pod svůj příspěvek podepsat celým jménem a ne se schovávat pod nějaký pseudonym. Když někoho napadáte, tak si za tím stůjte, jako chlap a ne jako blb, nebo jste z ICG a jen tady RH podrážíte? Silně to na mě tak působí.
Jak může? Protože se na to dívá reálně. Namodro představuje v měsíčních číslech 70 000 čtenářů (návštěvníků), to je to jediné co má váhu, smysl a lze "koupit". Článková databáze (archiv) není tím co by někomu mohlo něco přinést.
Za kolik peněz si myslíte, že získáte 70 000 návštěvníků? Nechcete mi doufám tvrdit, že za jeden milion korun je to dobrá cena.
Nedokáži si představit, jak může sám tvůrce své několik let piplané "dítě" ohodnotit na pouhých 50kKč, i když samozřejmě milión je částka přehnaná.
Anketa mohla být odstupňovaná na více částek a možná by nám z ní vykrystalizovala reálná prodejní cena za IT magazín, tedy alespoň dle čtenářů Lupy.
www.trafika.cz nikomu místo nevyklidila, logicky skončila v okamžiku, kdy její obsah začal být pro původce tohoto obsahu natolik zajímavý, že si ho začali dělat sami a trafiku přestali potřebovat.
Způsob jakým MIA a její www.trafika.cz vyklidila místo www.newton.cz je skutečně úctyhodný. To musel DoDo skutečně uplatňovat své charisma, kde se dá...
To by mě fakt zajímalo, za co si RH můžete vážit. Že on, narozdíl od DD, podporuje ty prasárny? (jakože nejen, že je podporuje, ale některých je dokonce strůjcem)
osobne si myslim a to se nechci zastavat telecomu ze by MIA prisla stejne na buben proste a jednoduse program Phare uz nedotuje internetove aktivity a Telecom nechce nahrazovat dotacni politiku EU :)
Nemyslím si, že by Hromuško byl blb. Má jiné způsoby vedení a trochu jiné názory než DD. Bohudík DD budil v lidech respekt a nenechal se oblbnout, zatím co RH respekt u svých lidí nemá a jedná ve všech situacích po dobrém, což vždycky nejde.
Vedení se DD zbavilo, jelikož ty prasárny, které se tam teď dějí by DD nikdy nepodpořil a skončilo by to válkou.
Jsou lidé, kteří si DD váží, tak jako já a vážím si i RH. Jenže v každé firmě se po odchodu šéfa najdou vlezdoprdelisti, kteří lezli do prdlel i před tím bývalému šéfovi a podrazili mu nohy. Ale asi kdo zná DD, tak ví, že on tyhle věci nezapomíná a jisté osoby s ním po dalším přímém styku zalezou radši do kanálu.
:-) zmizeli charizmatičtí jedinci a objevili se noví. Radku Hromuškovi nejde jisté charizma upřít. Akorát zatímco Daniel byl charizmatický inteligent, Radek je charizmatický blb.
Podle me se ma kazdy tak jak se postara (at clovek nebo firma). Nesouhlasim s tim, ze jsou na tom vsichni stejne blbe.
Konkurence na trhu je vysoka, zajem o produkt je relativne nizky. Prezije ten, kdo se umi pruzne prizpusobit menici se situaci.
Dle meho nazoru pro to ma nejlepsi predpoklady ARBOmedia (bohuzel ze zastupitelstvi jediny subjekt) + x medii(serveru) .. nektere zaniknou, nektere nove vzniknou ..
Osobne si myslim, ze doba je tezka, ale ne tragicka. Co dnes subjekty na tomto trhu nezabije je urcite posili :?)
mozna je to proto, ze z vedeni zmizeli charizmaticti jedinci typu Dana D. a pi. Juranove (v pripade Mia) a prakticky se vymenili zamestnanci (vcetne me)
proste MIA je ted uz asi jina firma nez byvala, ani bych se nedivil kdyby mela telekominickou efektivnost :(
Udelat z jednicky na trhu (MIA-prijem inet reklamy 1999-2000) naprosto nehybnou a zpustosenou nulu chce talent hodny zahranicnich manageru a titulovanych hlav .... CTc ma techto zdroju dostatek, tak se neni cemu divit :?)
Jenom me mrzi prace tech lidi, kteri z MIA jednicku dokazali udelat. Pro ne musi byt pohled na tenhle stav utrpenim.
No, mozna spis v te oblasti "vzdalene od dratu" - pokud se tyka napr. nabidky konektivity, tak meli v rijnu nove akcni nabidky pevnych linek, takze se nezda, ze by pri nejblizsi prilezitosti chteli kompletne zavrit kram...