Milí uživatelé, diskutujte podle libosti, ale zkuste si udržet i trochu slušnosti. Opravdu je nezbytné opatřovat komentáře výpady jako ....k nebo d...le?
Za vsechny chyby sveta nikdo nemuze, ale shodou okolnosti mam podobnou zkusenost jak se zrizovanim ADSL linky, tak z resenim jejich vypadku (nejdelsi vypadek byl zatim kolem 40 hodin, coz je pro internetovy obchod vrazedne). Nejde o to, ze neco nefunguje. To je uplne normalni a pochopitelne. Jedinym a nejzasadnejsim problemem Telecomu (Telefonica) je, ze komunikace s klienty, casto i nekolikanasobnymi, dlouholetymi a vzdy vcas platicimi, probiha na uplne stejne urovni jako kdyz zavola clovek nezakaznik. Dovolam-li se po vyslechnuti 10minutoveho kolotoce znelky notoricky zname z televiznich reklam na kyslik (totiz O2), mluvim po kazde s nekym jinym a jinak to nejde, takze musim pokazde vysvetlit uplne cely problem znovu od zacatku. Typickou odpovedi je, ze mi nekdo zavola. Pokud resite akutni problem, je takto pasivni role dost frustrujici a pokud po 24 hodinach vypadku nikdo nevola, ztratite nervy a volate pochopitelne znovu. Pritom by stacilo misto anonymnich hlasatelu pridelit urcite skupine klientu napevno jednoho poradce (mimo hlavni pracovni dobu by byla poradna sdilena), ktery by proste uz situaci znal a vedel kdo stale jen nadava a kdo vola jen kdyz je to vazne a na pomoc opravdu ceka. Dokonala izolace vykonnych pracovniku od zakazniku je sice urcite velmi prijemna (pro ne), ale zakaznickou duveru tim firma rozhodne ztraci. Musim rict, ze mimo tech par vypadku, Internet Express funguje bezvadne. Ty hodiny, kdy shanite nekoho kdo je ochoten a schopen porozumet a kdyz ho sezenete, pak to najednou behem 5 minut zase funguje, jsou ale opravdu za trest :-).
Kazdopadne se tesim na prakticke zkusenosti s IPTV.
SLA si opravdu dovolit nemuzeme (nejsme zadne Tesco, nybrz maly internetovy obchod), ale zalohu samozrejme mame ;-). Jde hlavne o to, ze kdyz uz tuto sluzbu platime pausalne mesicne a rekneme 4-6% z celkoveho casu neni tato sluzba funkcni (a to tak ze vubec), je trochu s podivem, ze poskytovateli pripojeni prijde zcela samozrejme, ze klient presto musi uhradit stejne celych 100% mesicniho pausalu. Snad to pomalu ale jiste prichazejici konkurence brzy zmeni.
Pokud do daného místa vedou kvalitní dráty a je tam lokálně dost klientů, zavedou ti možná službu hned. Ale jak jsi jen jednotlivec, máš peška totálního. Já čekal na zavedení (ne zavedení ale jen (pouze)připojení modemu na stávající kabel) u Karnevalu/UPC přes půl roku. S klientem se nikdo nebaví, tel. linky zdarma jsou od toho, aby jeden telefonista přepojoval "drzého klienta" někomu jinému a účel je lidi odradit, ne připojit. Smlouvy se toulají poštou celé měsíce atd. Klasický komunistický systém.
Takže si myslím,že autor tohoto názoru určitě pracuje také někde zašívajíc se u PC s operatorskými sluchátky a tlachajíc podobné nesmysly,jako ostaní neochotní a nic nevyřídící operátoři. Něco podobného jsem zažil při objednávce telefonu od Vodafonu, telefon dodnes nemám a ani jej po komunikaci s operátorem nechci,neb mě svými tlachy úplně odradil. Je to v lidech, někteří by se určitě měli zamyslet sami nad sebou a vrátit výplaty. Mějte se fajn lidi a šijte do nich, jak tady,tak i při rozhovoru s nimi, takzvanými operátory.
ad 2) já takhle vymyslel úžasnej a objektivní systém na tendr..zkusit služby z pohledu běžného zákazníka. Musím říct že ani osobně, ani firemně bych nechtěl být zákazníkem ani Novery ani O2.
To je dobře, že to tu tak pěkně popsal. Sám mám velmi špatnou zkušenost se zaváděním ADSL a další můj známý zavedení pevné linky prostě vzdal (pevnou linku má, ale neaktivní, šlo jen o to, zapojit ji na ústředně). Takhle se Telekomin o dva(r) stará o své klienty (potenciální). Jakmile to půjde, odnesu si od něj i to poslední číslo, co tam ještě mám.
Každopádně mě zajímá, jak je to s tím tarifem Mini. Taky bych na něj šel.
Sám jsem zažil instalaci internetu od UPC co trvala asi 40 dnů místo slibovaných 3-5 dnů. Popis mých starostí by vydal na hodně podobný článek. Dovolím si jen několik obecných poznámek:
1) Většina (neříkám všichni) operátoři na infolinkách jsou lidé neochotní a velice neznalí - píšu to fakt slušně, ale napadají mě jiná, mnohem horší slova. Většinou se chovají jako že mají IQ o 50 větší než volající a přitom je to bohužel často naopak.
2) Velké firmy obecně pohrdají konkrétním zákazníkem, je to pro ně jen mraveneček bez významu. Člověk nemá šanci kontaktu s konkrétním člověkem. Tím, že je člověk důsleně oddělen infolinkou nevyřeší se skoro nic.
3) Problém se většinou vyřeší opakovaným kontaktováním infolinky. Prostě pokus se musí opakovat tolikrát dokud se nenarazí na ochotného člověka.
4) Ve velkých firmách je většinou mnohem větší bordel než v malých, prostě jeden neví co dělá druhý, nikde nejsou přesně definována pravidla co je a není dobře (ceny, služby, atd)
4) Pokud je něco opravdu špatně, pomoci se nedovoláte. Peníze nevrátí i kdybyste se stavěli na hlavu. Chybu zásadně neuznají.
Take jsem zazil komunikaci s firmou Volny, ktera 4 mesice cekala nez Telecom nainstaluje rozsireni DSLAMu. Takze misto slibeneho teminu za 2 mesice(overil jsem si i na zakaznicke lince Telecomu, jako jejich nadejny klient, ze je tomu opravdu tak), jsem jak blbec dalsi 2 mesice vysvetloval majiteli firmy, ze se svymi silackymi kecy, ze Telecom to misto Volneho udela jeste ten samy den mi rikat nemusi, a ze si ma zkusit to teda dotahnout do zdarneho konce sam. Malem vyhodil i mne.
Takze tak soudruzi z Telekomu-Kysliku. Centralni planovani u vas nefunguje, dejte si pozor, socialismus na to dojel.
Chci podpořit autora článku, protože to co jsem zažil s Telekomem nepřeji nikomu a to s porovnáním co se stalo u nás, je toto slabej odvar. - Zřízení služby po 5 měsících, (bylo slíbeno 12 dní) :-) 2x fakturované částky, 2x přidělená čísla, při změně služby bylo naučtováno 1000 Kč bez předchozího upozronění atd. atd. !takže děkuji za článek! a buďte klidní, podobné problémy jsem zažil už i s CRA,GTS apod.
Nejsem zaujatý, jen opravdu chci to, co mi někdo slíbí a ne takový bordel. Pokud Ty zvládneš za den jen jeden telefonát, tak Tě lituji, ale já i při takové frekvenci dokáži zařídit dost věcí :-)
Ad 4) - Před rokem mi ČTc trochu jinak než podle mých představ účtoval hovory (zaváděcí bonus 99 Kč po dobu tří měsíců se při hovorech mimo špičku čerpal souběžně s minutami, které bych jinak stejně měl zdarma díky tarifu Volno). Napsal jsem reklamaci, zamítli. Napsal jsem stížnost proti vyřízení reklamace, zamítli. Podal jsem podnět ČTÚ, souhlasili se mnou - ČTc povinnen uhradit nesrovnalost + můj správní poplatek. ČTc se odvolal, ale II. stupeň ČTÚ potvrdil předchozí výrok. ČTc (TO2) zaplatil. :) Sice to trvalo skoro rok, ale dopadlo to pro mě dobře.
Jinak, už i dříve jsem měl několik "svízelů" s ČTc (pracovníkem ČTc způsobené zpoždění při zavedení linky; bez vyžádání nastavený Memobox), a vždy to celkem ochotně (ochotněji než teď naposledy) urovnali (prominutím paušálu, resp. zasláním karty X - tu kouzlem nechtěného poslali nezáměrně dokonce dvakrát :) ).
Takže zatím když jsem se ČTc ozval, vždy jsem se něčeho domohl.
Jen doplnim, pokud je pro vas obchod vrazedny vypadek internetu, tak je to pekny hazard mit obycejny ADSL. Jiste by vam nabidlo O2, tak jakykoliv jiny operator pripojeni s garantovanou urovni sluzby (SLA), kde by v pripade nedorzeni garantovanych dob poruchy hradil penale operator, ale to samozrejme neco stoji a je jen na Vas abyste zvazil jake financni ujmy pro vas znamena vypadek inet pripojeni
Je to k nevíře, ale ja měla linku aktivni do druhého dne a internet mi šel s příchodem technika ihned. IPTV mi funguje již po 5 dnech. Takže já mam se spol. O2 naprosto skvělou zkušenost a mohu spíše jen a jen doporucčit. Negativum jsem zažila jen s UPC:(
Jednostraně zaujatý proti operátorům. Myslíš že můžou za všechny "chyby světa". Krom toho z tvýho článku vyplívá, že neděláš nic jinýho než že voláš na linky co jsou zdarma a otravuješ. Jsi ....k