Vlákno názorů k článku Telefónica a já: krize ve vztahu kvůli pevné a O2 TV od Luky - oddTome, muzete mi dat, prosim, vice info o zkusenosti...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2006 16:45

    Luky (neregistrovaný)
    oddTome,
    muzete mi dat, prosim, vice info o zkusenosti s vyuzitim tarifu Volno k dial-upu pres geograficke cislo. Na webu nachazim spise nazory opacneho charakteru. U nas na vsi si muzeme o DSL nechat zdat a dial-up je jedina moznost.
    diky
  • 15. 9. 2006 22:45

    oddTom (neregistrovaný)
    Jen poznámka, co se týká účtování - v rámci tarifu Volno (něco pod 500 s DPH) je mimo špičku zdarma nejen volání, ale pokud znáte klasickou volačku (ne 971) poskytovatele připojení, pak i dial-up surfování. Ano, pomalé atd., ale někomu to může postačovat.

    Jinak, ADSL u nás (3 km od okresního města) není, wi-fi jakbysmet, a "ne wi-fi" bezdrát mám za méně stabilní než kabel.
  • 15. 9. 2006 20:42

    K.I.T.T. (neregistrovaný)
    Pevnou linku jsme zrušili, protože jsem ji měl stejně jen kvůli internetu
    (dial up 56 kbps) a volalo se málo. Jak přišla šance přejít na wi-fi, tak jsem po ní hned skočil. Telecom si účtuje jen za to, že tu přípojku člověk má téměř 400 Kč (a to vůbec nemusí volat) a internet je drahý (účtuje se doba) a pomalý. Pokud by se nechalo zavést ADSL přišlo by to (i s výše zmíněným poplatkem a paušálem) na asi dvakrát víc než wi-fi o stejné rychlosti. Za 500 kbps měsíčně platím 475 Kč, jenom přečíst si 1 normální email (zalogování atd...) dříve trvalo i 3-5 minut, nyní to stihnu za 30 sekund.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).