Vlákno názorů k článku Telefónica a já: krize ve vztahu kvůli pevné a O2 TV od Trident - Já jsem taky s jejich službou velice spokojen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2006 14:04

    Trident (neregistrovaný)
    Já jsem taky s jejich službou velice spokojen a imho takhle má správně vypadat služba na úrovni. Pokrytí roste velmi rychle a byl jsem překvapen že je i u nás, neboť jsme z pohledu telekomunikací nelukrativní oblast. Dráty prostě telekominíci vedou radši do Chebu než do varů tak asi tak. S kabelovkami to nemá cenu vůbec srovnávat.
    Za necelý půlrok ČRa pokryli celé město. Telenoru alias bývalé nextře trvalo 3 roky než vůbec pokryla pár velkých měst mimo Prahu a Brno jako Ostrava,Olomouc nebo České Budějovice.
    Ovšem záměrně jsem se vyhýbal samotné službě, ale spíše jsem se chtěl věnovat procesu objednávek. Na ČRa ohledně toho bordelu slyšel od jiných důvěryhodných lidí. Prostě není třeba dotažen proces když máš ISDN linku od telecomu a ADSL od jinýho providera(wholesale přeprodej). To je potom bezva když tě telecom nechce pustit. Tyhle případy který můžou nastat prostě nejsou dotaženy do konce.
  • 15. 9. 2006 13:27

    cabaczech (neregistrovaný)
    Já vím, že ČRa mají linku pronajatou, nebo koupenou od O2, to je mi už ale tak nějak fuk, protože já už komunikuji pouze s nima a něměl jsem s nimi žádný problém, všechno šlo tak jak bylo řečeno a to mi ke štěstí stačí + nemalá uspora peněz (první rok až 7 tisíc!!!). A s dostupností je to docela dobrý, ve všech větších městech a další se plánují. Pořád lepší než určité kabelové televize, které mají celorepublikovou reklamu a přitom jsou schopný provozu třeba pouze na severu Čech....A jinak se systémem směrnic s tebou plně souhlasim, všechno to naprosto zbytečně komplikuje a prodlužuje, nehledě na hroznou buzeraci lidí, vím z vlastní zkušenosti, letos u nás celá ta sláva probíhala....
  • 15. 9. 2006 10:27

    Trident (neregistrovaný)
    Jenomze tem telekominikum taky platis i kdyz mas unbundlenou linku. Neprimo. Nebo si myslis ze ten drat si tam CRa vykopali sami nebo snad dokonce dostali jako dar od O2? Navic tu delas jako kdyby ta sluzba byla dostupna vsude. Je zajimavy ze pokryti je vzdy pobliz nejakyho vysilace:)

    V CRa maji stejny bordel jako v telecomu. V mem pripade objednavka u nich probehla bez problemu, ale zarizoval jsem to naprosto stejne kamaradovi a doted mu nejde hlasova sluzba. A to jsem dukladne vsechno precetl a probral s operatorkou.

    Musime se jeste hodne ucit o organizaci prace. Treba nemci nejsou kdovijak pracovitej narod jak se mylne rika, ale maji ve vsem ordnung. Ve svem dusledku si pak usetri hodne prace.
    Ale dokud v tom tady bude bordel tak podle toho budou taky objednavky vypadat.

    Ve firmach kde jsem doposud pracoval bylo vzdy spatne to, ze nikdo presne nevedel jak se dane zalezitosti administrativne vyrizuji a kazdej to delal pak jinak a byl v tom burdel. Myslim ze odporne tomu manazerske dute hlavy rikaji workflow.
    Nikde presne nebyl napsany postup a co delat pokud nastane ta a ta situace. System smernic je sice dobry pro buzeraci zamestnancu, ale nijak nepomaha v techto procesech. Je treba presne graficky znazornit provedeni objednavky pomoci diagramu a napriklad vzor formulare mit hodne okomentovany s pripady ktere mohou nastat.
    stacilo by tedy pouze:

    1. Personalni audit. Cim vic zbytecnych lidi tim vetsi bordel.
    2. System rizeni objednavek a kontrola stavu objednavky zakaznikem
    3. Informovani kazdeho zamestnance v procesu o prubehu procesu nejlepe formou vyvojovych diagramu a prikladu formularu
    4. Kontrola objednavek nadrizenymi-cekaci doby, jednoduchy prehled kterym zamestnancum byla objednavka postoupena a kolikrat se vratila od technika etc.
  • 15. 9. 2006 9:19

    cabaczech (neregistrovaný)
    Pokud máte doma pevnou s internetem od, nyní už, "kyslíků" a hrozně vás štve jako do nedávna mě, že jim platíte šlužby, které ve skutečnosti vůbec nechcete a nevyužíváte je(viz. kvůli internetu platit naprosto zlodějský paušál za nevyužívaný telefon, jehož cena se rok od roku nehorázně zvyšuje bez vašeho souhlasu) a že ani s tím internetem to není tak slavný, jak pan Kraus slibuje, hlavně díky agregaci a FUP, tak všem doporučuji přejít na Radiokomunikace(Bluetone Premium bez paušálu za telefon), nechci jim vůbec dělat reklamu, ale agregace 1:20, nulový paušál za telefon (+levnější je i volání) a žádné FUP hovoří za vše. Zapojení trvá asi 4 týdny, zdarma jsem měl i modem i zapojení a nyní si užívám dva měsíce provozu také zdarma. Snížil jsem sice rychlost z 3 na 2Mbity, ale to jen opticky, v konečném důsledku stahuju mnohem víc a o 400kc měsíčně méně + upload je 512kbit což je dvakrát víc než nabízí O2 a někomu se to hodí mnohem víc. Musím říct, že sem mi teď o moc lépe usína! Mimochodem mám také stejné zkušenosti s jednáním pracovníků v Telecomu na "Help" lince, každej mluví něco jinýho a nakonec zjistíte, že ani jedno nebyla pravda!!! Všechno jim také strašně trvá!!!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).