To je zajímavé, zákazníci jim houfně utíkají a zisky rostou? Tak to už se nedivím jejich přístupu k zákazníkům, kteří mají problémy, jenom by mne zajímalo, jakým trikem dosahují toho, že čím míň klientů, tím větší zisk, u firmy, která se živí poskytováním telekomunikačních služeb (???) bych očekával, že to bude obráceně. Ale pokud to tak opravdu funguje, měli by zveřejnit, na jakém postu sedí David Copperfield a kdy hodlají dosáhnout ideálního stavu, tedy nula zákazníků a tím pádem i nekonečných zisků.
Jednoduse. Meli rekneme 1M zakazniku, kazdy platil pausal 400Kc. Pocet zakazniku klesl na 900k, pausal zvysili na 500Kc.
Puvodni zisk 1M x 400Kc = 400MKc
Novy zisk 900k x 500Kc = 450MKc
Kdyz k tomu pridam nove adsl, mame slusny narust zisku. Samozdrejme jsou tyto cisla smyslene pro jednoduchost jen jako teoreticky priklad.
Jen si neuvedomuji ze ziji ze setrvacnosti. Az bude pausal rekneme 1000, kazde zvyseni bude muset byt jeste drastictejsi aby dosahlo stejnych procent jako ted a stejne nepokryje mnohem vetsi odliv zakazniku.
Navic casem si bude stale vice lidi uvedomovat jakou delaji blbost platit neco takoveho. Jenze zatim jeste dozniva nazor ze pevna linka je standard a levnejsi nez mobil(nemyslim voip pevnou linku).
Já jsem jen zvědav, jak to skončí, až ti, co se upsali na dva roky, zjistí, že za měsíc jim končí smlouva a že všichni kolem už mají internet odjinud a levnější a lepší. Nechtěl bych být v kůži těch několika chudáků, kteří nebudou mít jinou možnost! (a že jich za dva roky moc nebude, tomu se dá úspěšně věřit).