Článek 3zatimco nove Provozní podmínky pro poskytování služby O2 Internetové připojení (platne od 1.8.2009) se zmenily takto:
(9) Poskytovatel je oprávněn zamezit šíření dat, které Účastník šíří v rozporu se Specifikací, Provozními podmínkami, obecně závaznými právními předpisy České republiky nebo s dobrými mravy.
Článek 9
(1) Tyto Provozní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. února 2009.
(3) Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto Provozních podmínek, o změně bude předem informovat v souladu s Všeobecnými podmínkami.
6.6. O2 je oprávněna zamezit šíření dat, které Účastník šíří v rozporu se Všeobecnými podmínkami, Provozními podmínkami, obecně závaznými právními předpisy České republiky nebo s dobrými mravy. O2 je oprávněna zamezit Účastníkovi přístup k internetovým stránkám na určitých serverech sítě Internet s nelegálním obsahem nebo obsahem odporujícím dobrým mravům.
12.1. Tyto Provozní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 8. 2009 a nahrazují Provozní podmínky pro poskytování Veřejně dostupné služby připojení k Internetu platné od 1. 2. 2009. 12.3. O2 si vyhrazuje právo na změnu těchto Provozních podmínek, o změně bude předem informovat v souladu s Všeobecnými podmínkami.
17.6 O2 je oprávněna měnit, doplňovat a rušit VP, Provozní podmínky, Ceníky a Reklamační řád při změně technických, provozních, obchodních nebo organizačních podmínek na straně O2 nebo na trhu poskytování služeb elektronických komunikací nebo z důvodu změny obecně závazných právních předpisů. O2 je povinna o takových změnách vhodným způsobem informovat Účastníka před nabytím účinnosti takových změn. Za vhodný způsob se považuje zejména zveřejnění změn na Kontaktních místech a na Internetových stránkách. Pokud se jedná o podstatnou změnu, která pro Účastníka představuje zhoršení smluvních podmínek, je O2 povinna na své náklady nejméně jeden měsíc před nabytím účinnosti podstatné změny vyrozumět Účastníka odpovídajícím způsobem o této změně a současně jej informovat o jeho právu zrušit dotčenou Službu bez sankce v případě, že nové podmínky nebude akceptovat. Za odpovídající způsob se považuje zejména vyrozumění prostřednictvím informace uvedené na vyúčtování nebo jiné adresné písemné sdělení, vyrozumění učiněné prostřednictvím hlasové nebo SMS zprávy a vyrozumění učiněné prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků při současném zveřejnění změn na Kontaktních místech a na Internetových stránkách.