Mam doma od O2 jak ADSL inet, tak O2TV. A za ta leta (5) jsem support potreboval vic-krat (hw proste po case odchazi). A vzdy to bylo na 100%. Uz samotna objednavka ADSL mne prekvapila rychlosti reakce. Jeden den telefon a potvrzeni objednavky a jeden cekani a dalsi den byl modem rano doma. To same v rychlosti bylo pri O2TV. Kdyz zkapal modem, stejne rychle jsem mel novy za poplatek 1Kc. Kdyz skapal set-top-box, tak druhy den rano dorazil chlapik a namiste ho bezplatne vymenil.
Ja mam jenom dobre zkusenosti.
Robert
To máte jako u všech velkých společností - pokud případ postupuje podle standardních procesů a nikde se nezasekne, je zákazníkova zkušenost obvykle velmi dobrá (protože dané procesy pilují na základě velkého množství zkušeností), ale jakmile se stane něco nestandardního (s čím procesy nepočítají nebo automaticky neřeší), "pružnost" velké společnosti se naplno projeví a v lepším případě vše postupuje hlemýždím tempem, v horším pak vůbec.