Pokud zjistím, že zařízení, které mám na střeše, patří Vodoprdu, bude během okamžiku bez proudu; pakáž, jako jsou Ouvej tů tů podporovat už z principu nehodlám. (mám v bytě AP taky, ale Vodoprdu nepatří a pokud by se to mělo změnit, tak jim ho okamžitě hodím na hlavu).
tak to asi máte dost drahé připojení když vás kvalifikovaně obslouží i o víkendu. Na technické podpoře 02 sedí primáírně náctiletí brigádníci s minimálním pobědomím o službách O2 natož o technických vecech a když těmhle přidají do péče WIFI sítě, která byla doposud samostatná s O2 sítí má společné jen to, že je připojena přes jejich konektiovitu, tak to potěš. Už takhle má O2 podpora problém se podívat po celé trase připojení zákazníka a tuhle síť neuvidí vůbec. Už se těším až koupí mojeho místního providera který mne bez problémů po přestěhování připojoval v neděli odpoledne a bzudu zase někomu vysvětlovat co má udělat aby mi to zase fungovalo, protože i hloupý traceroute mi napoví více o problému než O2 technická podpora.
Upřímnou soustrast všem koupeným O2 wifinářům.
Má to ale i světlé stránky - na to, že O2 tuhle aktivitu vyvíjí už skoro rok, tak jednání pouze s desítkami providerů když jich tu jsou stovky je pozitivní a nasvědčuje tomu, že se jich většina nechce nechat koupit a zákazníkům se tím pádem služby nezhorší
S tímto naprosto souhlasím. Přenechat dvě třetinu trhu konkurenci a absolutně pro to nic neudělat může jedině O2. Kdyby aspoň byli schopni poskytnout lokálním ISP konektivitu, když už mají v každé obci optiku.
S tím skupováním to nebude zase tak jednoduché. Většina APéček je umístěna na rodinných domech bez jakékoli smluvní dohody. Ty nám poskytneš střechu a elektřinu, my ti dáme rychlý internet zdarma. To vše by se po vstupu O2 muselo změnit.
O2 máme kvůli pevné telefonní lince. Když mi zavolali a nabízeli "rychlý internet" 8M za pouhých 800 (nevím přesně), nechal jsem je vykecat a pak jim řekl, že mám 100M za 250 měsíčně.
Máte to nějaké popletené. Poskytování připojení k internetu je hlavní business O2 a skutečně ho dělají. A troufnu si říct, že i úspěšně. Také, že pokud O2 převezme nějakého poskytovatele WiFi připojení v mém okolí, že začnu uvažovat o tom, že bych tuto službu začal využívat, protože by konečně svitla naděje, že se ta služba začne provozovat kvalitně a s kvalitní podporou.
Nemáte to trochu obráceně? Moje zkušenost je, že čím menší provider tím, menší pravděpodobnost, že se problém vyřeší rychle. A domluvit něco u lokálního malého ISP o víkendu je vážně sci-fi. K O2 zavolám i v neděli v noci a domluvím co potřebuji a hned.
Osobně vidím tuto zprávu pozitivně.
Která filiálka? Česká, nebo Čínská, či Thajská? Ty asijské prodávají ještě dnes krabicové verze Win XP za našich 100 Kč a za stejnou sumu budou nejspíš prodávat i Seven. A jsem hrozně zvědav na řev některých potrefenců, alž si ta čínská Win Seven začnou lidé objednávat přes internet! Protože se jim bude velice těžko dokazovat, že koupili ,,pirátskou" verzi.
To 02 ma snad zajem nekomu poskytovat pripojeni k inetu?
To 02 ma snad zajem nekomu poskytovat pripojeni k inetu?
To 02 ma snad fakt zajem nekomu poskytovat propojeni k inetu?
Kdyby tenhle business pro retailovou klientelu chteli delat, tak uz ho davno delaji. Moje osobni zkusenosti, zkusenosti znamych i z doslechu jednoznacne hovori o tom, ze tato firma zadne pripojeni k inetu nikomu poskytovat nechce a podle toho se chova.
BTW jesli 02 prevezme nejakeho poskytovatele WiFi pripojeni, po jak dlouhe dobe pusobeni jejich "marketingu" a "kvalitnich sluzeb" od toho poskytovatele vsichni v hruze utecou?
Ty vole co mas proti 1188 nejlepsi linka kdyz sem nalitej vzdycky mi vobjednaj taxika nebo mi reknou v jaky hospode je ejste votevreno a tech 40kc me fakt nesere museji toho cloveka kterej tam je nejak zaplatit
U nás ano, protože naše zákony jim k tomu dávají takřka neomezený prostor. V civilizovaných zemích by Vodoprd (a nejen on), řádit tak, jako u nás, nikdy nemohl.
UPC uz nejakou dobu doladil jejich support linku. doporucuji vyzkouset :) volal jsem nekolikrat (asi 2 mesice z5) a po zaznamenani cisla me smlouvy a problemu jsem byl okamzite prepojen na technika, ktery uz koukal do logu a vzdalene nastavoval muj kabelovy modem. jednou jsem volal kolem poledne a jednou kolem 17.hod., pokazde jsem nemusel cekat ani minutu. kdyz si vzpomenu, jak to fungovalo drive (jste 45. poradi, nezavesujte, ...), tak tohle je ted prochazka ruzovym sadem ;)
Podle mě nemáte pravdu.
Už třeba proto, že nemusí jít o zánik původního právního subjektu. Partner do něj může jen vstoupit. Například podílem, nebo jako 100% vlastník. Pak se pro zákazníka na venek imho nic nemění.
To se zeptej O2, proč tak nenávidí své zákazníky - potom se nediv, že oplácejí stejnou kartou...
Nebo máš pocit, že je tu nějaká jiná společnost, která nutí zákazníky do věcí, které nechtějí, nebo společnost, která má horší poměr cena/výkon...
To není slabota novinařiny, to je informace o žumpě českého telekonunikačního prostředí a jeho největším lejnu...
nebo proti jinému veřejnému nepříteli, kterého podobnými články vygenerujeme, budeme se k tomu občas vracet, vždyť to lidi tak milují (někoho nenávidět).
Ať žije slabota české novinařiny!
Hlavne je dulezite co zakaznici jestli se vyplati je koupit taky.
Tim ze to koupi O2 je potreba aby sepsali novou smlouvu nelze to brat v nasem systemu automaticky. Tedy je jasmy ze pokud se pro zakaznika nic financne nezmeni je to v pohode. Ale pokud bude zdrazeni + jim treba seberou VoIP nemusi u nich zakaznik zustat.
Tyhle věci jsou mimo mě, ale každá korporace, která někoho kupuje si dělá právní audit, který právě všechno tohle zjistí jak to je. Předpokládám, že to dělá i TO2.
On to ani O2 nemá jendoduché s tím nákupem. Ruku na srdce, ti místní malí ISP v tom mají dost často pěkný bordel a často vznikli spojením několika lidí, kde někdo z nich provozoval nějakou síť a často není nijak smluvně dořešeno majetkově čí je co a kde to je a zda ot přešlo do majetku vzniklého ISP. Takže se může snadno stát, že sice oficiální zástupce místnío ISP prodá síť O2, ale pár zaměstnanců ISP se naštve a zkrátka otočí uplinky v několika lokalitách jinam k někomu jinému a O2 bude koukat, jak během pár dní má síť o polovičku menší, protože to není smluvně/právně dostatečně ošetřeno, že to je vlastně vše majetek daného ISP a kdo tomu doopravdy velí.
Nejjednodušší způsob, jak konkurenci zlikvidovat je koupit ji. Jenom nevím, jak budou nadšeni klienti, zvyklí na servis typu: Zajdu k sousedovi a řeknu mu, že to nějak blbne. Když si představím, že bych měl kvůli nějaké poruše volat na nějaký helpdesk a maximálně se dozvědět, že oni mají všechno v pořádku, ježí se mi vlasy hrůzou. O tom, jak by moje připojení vypadalo, kdybych ho měl dostávat od Vodoprdu už raději vůbec nepřemýšlím, protože horory nejsou moje parketa. Naštěstí fungujeme jako občanské sdružení a většina z nás Vodoprd nemá ráda.
Nedočetl jsem článek ani do konce, jen anotaci, ale O2 by se musela hodně změnit, abych i z této šeptandy byl nadšen - O2 je těžkopádná společnost problémy by řešila v rámci měsíce. Já mám internet od malého ISP a ten je rychlý, pokud nastanou nějaké problémy. Kámoš má internet od oněco většího providera a už má problémy se o víkendu, pokud něco vypadne dovolat se pomoci...
Já bych přidal další dva argumenty, proč by se komukoliv velkému vyplatilo převzít slušného WISP (jsou ale i neslušní WISP).
Jednak je to přístup ke klientům: Dostanou dopis od svého operátora, že jsou nyní O2 a pak už dostávají faktury O2 a k tomu nabídky na výhodné komplementární služby.
A druhá nezanedbatelná výhoda - lokální WISP mají jiný vztah s klienty než O2, přijedou domů, nastaví, opraví - obvykle za pár korun. Nejsou to jen rady po telefonu. Když se tahle síla v terénu dobře zkombinuje s kvalifikovanou infolinkou... Ale nevěřím tomu, že by tohle v O2 zvládli.
Osobně bych byl ale raději, kdyby lokální WISP kupoval někdo jiný. Ale kdo? UPC má tragickou infolinku, ČRadiokomunikace taky nic moc... Snad nějaký jiný mobilní operátor??? Bylo by fajn ty služby povýšit na novou úropveň, na kterou prostě lokální WISP s několika zaměstnanci nemají kapacity...