UPC uz nejakou dobu doladil jejich support linku. doporucuji vyzkouset :) volal jsem nekolikrat (asi 2 mesice z5) a po zaznamenani cisla me smlouvy a problemu jsem byl okamzite prepojen na technika, ktery uz koukal do logu a vzdalene nastavoval muj kabelovy modem. jednou jsem volal kolem poledne a jednou kolem 17.hod., pokazde jsem nemusel cekat ani minutu. kdyz si vzpomenu, jak to fungovalo drive (jste 45. poradi, nezavesujte, ...), tak tohle je ted prochazka ruzovym sadem ;)
Já bych přidal další dva argumenty, proč by se komukoliv velkému vyplatilo převzít slušného WISP (jsou ale i neslušní WISP).
Jednak je to přístup ke klientům: Dostanou dopis od svého operátora, že jsou nyní O2 a pak už dostávají faktury O2 a k tomu nabídky na výhodné komplementární služby.
A druhá nezanedbatelná výhoda - lokální WISP mají jiný vztah s klienty než O2, přijedou domů, nastaví, opraví - obvykle za pár korun. Nejsou to jen rady po telefonu. Když se tahle síla v terénu dobře zkombinuje s kvalifikovanou infolinkou... Ale nevěřím tomu, že by tohle v O2 zvládli.
Osobně bych byl ale raději, kdyby lokální WISP kupoval někdo jiný. Ale kdo? UPC má tragickou infolinku, ČRadiokomunikace taky nic moc... Snad nějaký jiný mobilní operátor??? Bylo by fajn ty služby povýšit na novou úropveň, na kterou prostě lokální WISP s několika zaměstnanci nemají kapacity...