Vlákno názorů k článku Telefonica O2 skupuje regionální WiFi ISP od krakonoš - Obráceně to máte spíš vy! Nebo vás za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2011 22:43

    krakonoš (neregistrovaný)

    Obráceně to máte spíš vy! Nebo vás za tyhle pohádky Vodoprd platí?

  • 17. 8. 2009 10:34

    anonymní
    tak to asi máte dost drahé připojení když vás kvalifikovaně obslouží i o víkendu. Na technické podpoře 02 sedí primáírně náctiletí brigádníci s minimálním pobědomím o službách O2 natož o technických vecech a když těmhle přidají do péče WIFI sítě, která byla doposud samostatná s O2 sítí má společné jen to, že je připojena přes jejich konektiovitu, tak to potěš. Už takhle má O2 podpora problém se podívat po celé trase připojení zákazníka a tuhle síť neuvidí vůbec. Už se těším až koupí mojeho místního providera který mne bez problémů po přestěhování připojoval v neděli odpoledne a bzudu zase někomu vysvětlovat co má udělat aby mi to zase fungovalo, protože i hloupý traceroute mi napoví více o problému než O2 technická podpora.
    Upřímnou soustrast všem koupeným O2 wifinářům.
    Má to ale i světlé stránky - na to, že O2 tuhle aktivitu vyvíjí už skoro rok, tak jednání pouze s desítkami providerů když jich tu jsou stovky je pozitivní a nasvědčuje tomu, že se jich většina nechce nechat koupit a zákazníkům se tím pádem služby nezhorší
  • 15. 8. 2009 10:17

    anonymní
    Nemáte to trochu obráceně? Moje zkušenost je, že čím menší provider tím, menší pravděpodobnost, že se problém vyřeší rychle. A domluvit něco u lokálního malého ISP o víkendu je vážně sci-fi. K O2 zavolám i v neděli v noci a domluvím co potřebuji a hned.
    Osobně vidím tuto zprávu pozitivně.
  • 10. 8. 2009 10:44

    krakonoš (neregistrovaný)
    Nejjednodušší způsob, jak konkurenci zlikvidovat je koupit ji. Jenom nevím, jak budou nadšeni klienti, zvyklí na servis typu: Zajdu k sousedovi a řeknu mu, že to nějak blbne. Když si představím, že bych měl kvůli nějaké poruše volat na nějaký helpdesk a maximálně se dozvědět, že oni mají všechno v pořádku, ježí se mi vlasy hrůzou. O tom, jak by moje připojení vypadalo, kdybych ho měl dostávat od Vodoprdu už raději vůbec nepřemýšlím, protože horory nejsou moje parketa. Naštěstí fungujeme jako občanské sdružení a většina z nás Vodoprd nemá ráda.
  • 10. 8. 2009 10:11

    Gaudentius (neregistrovaný)
    Nedočetl jsem článek ani do konce, jen anotaci, ale O2 by se musela hodně změnit, abych i z této šeptandy byl nadšen - O2 je těžkopádná společnost problémy by řešila v rámci měsíce. Já mám internet od malého ISP a ten je rychlý, pokud nastanou nějaké problémy. Kámoš má internet od oněco většího providera a už má problémy se o víkendu, pokud něco vypadne dovolat se pomoci...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).