Vlákno názorů k článku Telefónica O2 spustila novou SMS bránu od Karel - Na místo SMS brány bych přivítal stejnou úroveň...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2010 1:51

    Karel (neregistrovaný)
    Na místo SMS brány bych přivítal stejnou úroveň služeb jako před 1.7.2010 Během víkendů a svátků se přes noc nedovoláte jak na linku 800020202 tak i na 800123456 *88 a *11 Vzhledem k tomu, že jsme firemní zákzaníci byla pracovní doba call centra oříznuta takže došlo k podstatnému "zkvalitnění služeb". Když vezmu telefon T-Mobile pro jistotu se jako nový klient nedovolám vůbec komunikace s hlasovým systémem končí hláškou Všechna pracoviště operátorů jsou obsazena zavolejte později a hovor je aktivně systémem O2 ukončen takto celou noc. Opravdu dobrá podpora firemnímu zákazníkovy. Takže místo peněz do SMS brány jste radši měli zaplatit dva operátory SMS brána to fakt zachrání.
  • 25. 7. 2010 19:54

    Bajda (neregistrovaný)
    Pokud vim, tak *11 o vikendech nefunguje uz dlouho (pokud nekdy fungovala), dalsi linky nevim...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).