Vlákno názorů k článku Telefónica O2 spustila novou SMS bránu od Medvěd - > ale jakmile začnou volat, okamžitě to ruším Přeji...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2010 12:51

    Medvěd
    > ale jakmile začnou volat, okamžitě to ruším

    Přeji hodně štěstí a trpělivosti.

    > - prý by mělo jít vyřadit vlastní číslo z databáze zavoláním na operátora.

    A ta o Červené karkulce je taky hezká... :-)

    Zabránit tomu, aby na mé číslo opakovaně volali jménem TO2 s nabídkou jakési CitiCard se snažím od ledna, hovorů s operátorem jsem již absolvoval bezpočet, důraznou žádost o zamezení těchto nevyžádaných hovorů jsem jim posílal i písemně a stále nic... :-( Ještě asi zkusím poslat stížnost na ČTÚ, ale o přístupu TO2 k vlastním zákazníkům již nemám nejmenší iluze...
  • 15. 9. 2010 10:25

    Pěna (neregistrovaný)
    Pokud mi jen jednou za čas přijde reklamní SMS, tak je mi to jedno, ale jakmile začnou volat, okamžitě to ruším - prý by mělo jít vyřadit vlastní číslo z databáze zavoláním na operátora.
  • 26. 7. 2010 1:59

    Medvěd
    Odesláním formuláře dáváte souhlas s poskytnutím osobních údajů za těchto podmínek: Kliknutím na tlačítko "odeslat" potvrzuji, že mnou poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a souhlasím s tím, aby byly zpracovány společností Telefónica O2 Czech Republic, a.s., se sídlem v Praze 4, Za Brumlovkou 266/2, IČ: 60193336 (dále jen „správce“) a použity pro marketingové účely, zejména průzkum trhu, na dobu neurčitou (tj. do odvolání) v rámci činnosti správce i třetích osob – partnerů správce.
    Nechat se kvůli pár korunám ušetřeným za SMS dobrovolně otravovat i na mobilu? Děkuji, nemám zájem...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).