Nelíbilo, ale to je všechno, co s tím tak může dělat... Podmínky si může klást majitel jenom u podnájemní smlouvy.
Co se týče NÁJEMNÍ smlouvy, tak s ní může nájemník dělat všechny běžné činnosti - jako je bydlet tam s dalšími osobami, vzít si podnájemníka, zapsat si tam trvalé bydliště (a to i tehdy, když to má "zakázáno" ve smlouvě, protože tento bod je ze zákona neplatný).
Samozřejmě za poškozený byt atd. odpovídá i nájemce. Ale nelze nájemci vypovědět smlouvu jenom na základě toho kdo tam s ním dále bydlí, i když se majiteli nebude líbit třeba desetkrát...
Pokud chcete mít absolutní kontrolu nad svou nemovitostí, pak ji vlastněte a nic víc s ní nedělejte. Ale pokud s někým uzavřete nájemní smlouvu, automaticky tak užívací práva PRODAVATE jemu a už nejsou Vaše.
Pokud to nenahlásí pronajímatel nebo podnájemník, tak to nemáte jak kontrolovat - nepoznáte rozdíl mezi podnájemníkem a osobou spolubydlící, kterou zakázat ze zákona nemůžete.
Ano, smlouva vypovědět jde, ale rozhodně ne jako u O2 během 3 dnů a taky musí být dodržen zákon, výpovědní lhůta atd., takže některé smlouvy jdou vypovědět třeba až za desítky let, pokud byly uzavřeny na dobu určitou bez možnosti jednostranné výpovědi bez důvodu.
Mně naúčtovali na faktuře neexistující služby za 14 stovek, které jsem musel zaplatit a do dneška to z nich bez šance páčím přes ČTU, teď přes finančního arbitra a nakonec to skončí asi u soudu. Při převodu čísla neresetovali u simkarty účet O2 Activ a naúčtovali mně nějaké hry od předešlého majitele. Reklamace z Bonerixu z toho má prču, na O2 se obrátit nemůžete. Takže Bonerix, ani žádný podobný šediváci už nikdy!
tak mam odstrihnute cislo. Super. Co taky chtit, pokud platim prumerne jentisicovku mesicne. Asi se na vsechno vykaslu a budu pouzivat jen skype a to zadarmo. To co mi predvedlaq O2 je praktika mafie a proto nehodlam nic podepisovat, ikdybych mela napsat rucne 300 sms vsem mym pratelum, ze mam zase nove cislo. Fuck off O2.
Nedivím se vám. O2 je v posledních měsících extrémně "proklientské". Sympatická akce sice byla když přišli s neomezenými tarify, ale hned po tom začli násilím tahat na tyto tarify i ty, co měli smlouvu na pár stovek....
V mém případě jsem měl tarif 200,- + 150,- data + průměrně 100,- nadlimit a proklientsky se mi snažili vnutit "výhodný" tarif za 1150 měsíčně... S tím, že změnu ohlásili jedním řádkem na faktuře kterou zpravidla kontroluji jen velice zběžně (obvykle jen zda částka odpovídá předpokladu), protože platím inkasem... V tomto duchu zjevně pokračují...
Ano jsem zákazník Aspektu, ale mě stále píše Bonerix, jako opět dnes v 19.27, že v následujících hodinách bude číslo odpojeno, ale mohu ho zachránit i po odpojení po dobu 72 hodin, když se k nim přihlásím. Tak proč mě s tím otravují, když nejsem jejich zákazník? Proč mě chodí stále takové SMS? Proč mě včera večer volali ze zákaznické linky O2, abych se přihlásil na stránkách www.o2.cz/cislo (což je Bonerix)?
Tento případ "použití síly" není nijak překvapující a za poslední rok se jedná o běžnou praxi. Přibližně od ledna 2013 se Telefonica začala zbavovat "šedivých" operátorů a vše větší zákazníků, kteří měli sjednané výhodné podmínky.
Beru to spíš jako vyklizení pole, aby nový "oficiální" operátoři mohli cpát služby pod rouškou "výhodné nabídky".
Bohužel Telefonica má ve svých rukách vždy to nejcennější, a to jsou telefonní čísla. Jakmile je zruší po odpojení, už je nelze odmigrovat.
Doufám, že ČTÚ se zamyslí na tím, jak dohlédnout na dodržení předběžného opatření. Stalo se bohužel smutnou praxí, že předběžná opatření jsou ignorována a poškozený je nemůže efektně vykonávat.
Stačí si vzpomenout na leetoo. Než se začně rozhodovat o podstatě sporu, mrtvá telefonní čísla jsou po 3 měsích zcela bezcenná, protože zákazníci od šikanovaného operátora samozřejmě odejdou.
Bohužel proti nátlaku ze strany operátorů není efektivní obrany.
u O2 je to obchodní taktika, měli jsme tam rámcovku bohužel TO2 podělalal portace k nim tj datum aktivace v síti rozdílné skoro o několik týdnu od smlouvy.
A ke konci se děli věci, portace (40 čísel) postihovali technické chyby a různé excesy pro které neproběhli (oni to nezamítli ale klidně na portaci vygenerovali nové čvop nikomu ho neřekli a bác důvod zamítnutí existuje jiné) a zcela ne ferovku si rekli ze to prestane kdyz neco malo pustime formou smluvních pokut.
Nakonec jsem začal volat každou hodinu nahrával to a nakonec to prošlo ale stejně si zmetci naučtovali cca 11x 79 kc za platbu na prodejne smluvni pokuty (treba 40kc) aby to pustili - proste prasárna, veřím že tam mají i oddělení které zkouší posrat portace protože pak např o2 byznys mini a 10 minutama volaní za 595 je dobrej kauf mimo rámcovku (na normální tarify to nepřevedete).
teď vf taky kope myslím že je nějakej interní boj proti šedivkám všude na všech frontách.
ČTÚ ignorací jeho předběžného opatření celkem vytočili. To si velice dobře uvědomuje, že pokud s tím něco neudělá, tak na příště bude i ostatním operátorům jen pro srandu králíkům. Takže se asi bude celkem snažit O2 zatopit. Otázkou je, jaké mají možnosti. Například možnost teď hned okamžitě O2 k něčemu přinutit nemají žádnou. Vše je příliš na dlouho. A O2 ví, že čas hraje pro něj.
Ja muzu prihodit ...
o2 ... nekolik mesicu posilali faktury, ktere vubec neodpovidali firemni smlouve ... samo vcetne "vyhruzek", ze telefony (cca 200 cisel) odpoji - to v okamziku, kdy firma (zcela logicky) nesmyslnou fakturu neuhradila, a zcela v souladu se smlouvou pozadovala korektni fakturu (osobne sem trochu zalitoval, ze ty cisla vazne neodpojili, meli by na krku zalobu se skodama v radech desitek mega minimalne).
A naprosto cerstve ... neumi zaridit to, aby si na firemnim telefonu nemohl kdo chce aktivovat co chce - takze kdyz si nekdo aktivuje posilani placenych sms, tak to sice z webu lze vypnout, ale neze mu to zakazat ... "to pry neumi" ... proste ... LOL
Takze jelikoz ramcovka snima prave konci, jakekoli jejich snahy o jakekoli nabidky budou nejspis zcela zbytecne. To snad leda ze by to bylo komplet gratis.
Jo a taky autobus je na naftu a SIMkarty ne. Aspekt ma presne ty moznosti jake si dohodl. Mohl portovat v zari. V kvetnu. Nikdy u O2 nebyt. Mohl si vyjednat smlouvu, ze mohou SIM preprodavat, kdyz by O2 nesouhlasila, mohl jit k Vodafone.
A ohledne vydirani? To jsem ale uz psal, meli to nechat byt a meli klid. Proste volali a obratilo se to proti nim. Lidi maji ale stejne tu moznost jako kdyby nevolali a nechali to byt. Muzou ignorovat tu nabidku. Stejny vysledek jako kdyby jim nikdo nevolal.
Proste na ten zajezd nepojedou, dopravce nesezene dalsi autobus. Premyslel jsem co bych delal ja, hodne bych nechtel aby mne nekdo vypojil, ja bych to prijal a pak bych chtel okamžitě odejit, zjistil bych nekde na CTU jak postupovat, dal vypoved pisemne s dorucenkou a cekal co se bude dit. Protoze podle mne na Bonerix neplati klasicky postup, neni to operator, ze ho vlastni operator je jedno.
lol ... ja bych chtel videt jednoho jedinyho sefa nejaky pobocky, kterej si jen tak z pleziru na vlastni triko stanovuje vlastni prespisy ... ostatne prave prescasy jsou toho zarnym prikladem, protoze na podobne tema to funguje defakto vsude (vsemozne ojebavani aby se precasy konaly ale neplatily).
Já si trochu rýpnu - "jen tisícovka měsíčně" je asi tak dvojnásobek neomezeného tarifu Bonerixu, převyšuje to i cenu neomezeného tarifu včetně poměrně slušného inet připojení k němu...
Nehodlám komentovat postup O2 (popravdě v tom nemám tak docela jasno), nicméně mi přijde, že platit dnes tisícovku měsíčně "šedivce" mi přijde jako docela mastná cena, zejména právě od "operátora" legislativně takto sporného...
A proč bych měl řešit nějaký výpis hovorů, když ho nepotřebuji? Mám kredit, (uVoIP opa už třetí rok bez dobíjení) u GSM na rok za 200 Kč, které mnohdy ani neprovolám, tak k čemu mi nějaký výpis hovorů bude? A VoIP u Odorika bez poplatku není. Bez poplatku je pouze tarif, kdy, pokud rok nevoláš, neubude ti z kreditu ani pětník! Takže jsem na tom pořád lépe, než ty.
Vam vazne nekdo neco odpojil i pres rozhodnuti CTU? Ja bohuzel nevim, na (zrejme) posledni chvili jsem byl preveden k jinemu operatorovi a normalne funguju. Ted jen doufam, ze podobna situace nevznikne s odstoupenim od smlouvy dsl, kterou jsem mel s ne-sedivou dcerou O2 internethome, kde je ovsem sitiuace podobna, dcera nedcera, sediva nesediva. viz dsl.cz
Aha, takze kdyz se lze a podvadi a neda se to dokazat, tak je to OK. Smlouva vypovedet jde, vypovezena byla. Jak vite ze neopravenene? To by muselo byt O2 sileny aby toto udelalo mimo svou smlouvu.
Ono je take mozne ze Aspekt dostal vypoved v rijnu a doted se to snazil nejak resit, je asi mozne cokoli.
Ten emotivni krik je zabavnej, nikdo nevi co tam Aspekt mel. Jinak jsem videl i smlouvu, kde smlouva za urcitych pominek zanikala okamzite. Ja nasi ramcovku nemam a neni ani od O2, kdo ji mate podivejte se jaky je postup v pripade poruseni smlouvy.
Dobrý den.Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevidá přenosové číslo.Jsem zákazníkem Aspekt 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je nebo ne?Pravda je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky inviduálně rozhodnout zda chtějí zůstat u O2 nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo kamkoliv jinam.Potom co Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014 a převedl přibližně několik stovek spokojený zákazníků za výhodnějších podmínek jinam začalo O2 konat a tak to dopadlo.Podotýkám že jsem chtěl také odejít ke Klokanu, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo. To jsme pánové z O2 v banánové republice?Co si tu dovolujete ke slušným lidem je nehoráznost.Doufám že ČTÚ se bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek si převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Komunismus už skončil pánové z O2 dnes by si měl mít možnost,každý občan ČR vybrat a ne co mu kdo nadikutuje!!!!!!
Celkem pochybuji, že by ta leasingovka obvolávla jednotlivé zákazníky cestovky a pod pohrůžkami je nutila, že si od ní musí koupit auto a to ještě jeden konkrétní předem daný model.
Cestovka prostě přistaví nový autobus, to není problém, protože si může kohokoliv najmout a leasingovka ji do toho nemůže zasáhnout. Aspekt nic dělat nemůže. Myslíte si, že se Aspekt nesnaží přesunout čísla jinam? Nebo že je zákazníci nechtějí převést zpět a na sebe a následně jinam? Jenže O2 veškeré žádosti blokuje a odmítá je vyřídit.
Bonerix má ve smlouvě uvedeno, že ji nemůžeš vypovědět dřív než za 12 měsíců. K tomu tam mají stanovené nějaké pokuty, které jsou vyšší než těch 12 Kč. Možná, že jsou tato ustanovení ze zákona neplatná, ale to by ses musel s nimi soudit, což by asi trvalo nejspíš víc než 12 měsíců. Takže ve výsledku budeš tak jako tak rok bez svého čísla.
Zaměstnanecký tarif je rozhodně lepší, což ti ale nedává právo zaměstnavatele - dobytka,chválit. A Ouvej tů tů = nejhorší možné řešení jakéhokoli telekomunikačního problému. To platilo už za socíku a bude to platit na věčné časy, nebo dokud tato firma po X tém zašmelení nezkrachuje.
Stale tyto sluzby nejsou aktivni a nikdo se nikam nedovola. A firmu Bonerix, at si Telefonica strci nekam. Upisovat se nekde na jeden rok se nikomu nechce. A jednani od zamestnancu firmy Bonerix ci Telefonici, ktere poslouchala napriklad nase rodina, je nehorazne. Nechapu, proc nemuze jakykoliv libovolny klient prejit napriklad primo pod O2. Ma snad firma Telefonica strach, ze by nasledne klienti odesli ke konkurenci a tak si je pod natlakem radeji pojisti smlouvou, ze ktere se nasledne koncovy klient, v pripade odchodu a nespokojenosti, musi vykoupit doplacenim celorocni smlouvy?
VoIP už mám dávno a lepší. a 0,7 x 30 je 21 Kč/měsíc. S předplacenkou to mám za 200:12 =necelých 17 Kč/měsíc, čili každý měsíc o 4 Kč lepší a to jsem nikam nevolal. S tou předplacenkou mám volných (tedy v rámci těch dvou stovek), 40 minut za rok, u Odoriku za ně zaplatím dalších 47 Kč! Takže Odorik = nechci slevu zadarmo.
Pro zajimavost, nebylo by od veci zminit, jakou maximalni sankci muze CTU udelit a jake sankce kdy (realne) v historii udelil ...
Pokud se totiz bavime o statisicich/jednotkach milionu ... tak je stim kyslik (i dalsi) poslou leda dopr... a pokud mi skleroza slouzi, v drtivy vetsine pripadu sankce nakonec stejne zrusi soud. Dokud totiz nebudou sankce v hodnotach rekneme 30%+ obratu ... je to vysmech.
Cece, neblaznete ... podminky pokryti v ramci GSM/3G/... nesplnil ani jeden operator, a odebral jim nekdo pasmo? ... Tohle je na 99% takove "bububu" a dit se realne stejne nebude nic. Je to totiz o case - a CTU pokud vim nema v ruce NIC, cim by si moh svoje rozhodnuti vynutit ted hned okamzite. Za mesic uz stejne nebude komu cisla reaktivovat.
Presne tak, jediny co by (mozna) melo smysl, by bylo zahajeni rizeni o odebrani telco licence - to by je mozna vyplasilo dost, nebo sankce v radu miliard (to by zas vytocilo akcionare). Ani jedno ani druhy nebude, a komando, ktery by obsadilo ustredny a cisla reaktivovalo CTU nema.
To je sice hezké, že ho má, ale O2 nařídila, že se musíš upsat na MAXI. O jakémkoliv jiném tarifu se odmítají bavit. Oficiálně sice tvrdí, že si ho pak můžeš změnit na MINI, ale když se o to hlouběji začneš zajímat, tak zjistíš, že to stejně nepůjde. A mimo to nejsou schopni po několika urgencích ani poslat aktivační kód.
Pokud by o tom pronajímatel věděl a schválil to, tak je vše v pořádku. Jako v tomto případě. O2 o tomto ví, tiše je toleruje. Oni k O2 přinesou spousty nových zákazníků z jiných sítí. Když pak nechtějí dále s O2 spolupracovat, tak je odstřihnou. Bez ohledu na uživatele čísel a na podepsané smlouvy. Takže škoda vznikla jak uživatelům, tak Aspektu. O2 porušilo co mohlo a ani oni nesmí odporovat ČTÚ natož mu dávat ultimáta. To je směšné.
Dobrý den.Když o tom nic nevíte,raději se k tomu nevyjadřujte.Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevidá přenosové číslo.Jsem zákazníkem firmy Aspekt invest 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je nebo ne?Pravda je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky inviduálně rozhodnout,zda chtějí zůstat u O2,nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo KAMKOLIV jinam(dopisní formou mi přišla od Aspektu korektní nabídka),kterou jsem bohužel ihned nevyužil.Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014(upozornil,že část zákazníků,kteří SVOBODNĚ projeví zájem postupně převede pod jiného operátora).Poté co převedl přibližně 300 zákazníků za výhodnějších podmínek jinam,začalo O2 konat.Podotýkám,že jsem chtěl později také odejít ke Klokanu, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo.Doufám,že se ČTÚ bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám,že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek chci převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Do Bonerixu pod nátlakem vstupovat NECHCI a O2 mi brání blokací SIM(nechtějí vydat ČVOP ani mě a ani Aspektu,který chce mě i mnoha dalším pomoci) "utéci" k jinému operátoru.
Nejlepsi jsou vychcankove co by chteli ceny od sedivky a prava normalniho zakaznika.
A vůbec nejlepší jsou vychcánkové, kterým je šedivka dobrá do doby, než se rozhodne spakovat a odejít o dům dál, a kteří pak začnou vydírat její zákazníky tím, aby přešli k jiné, ale té "správné" šedivce (pro jistotu tentokrát založené jako přímo jako dceřiná firma Kyslíků), jinak že jim odříznou telefonní čísla. Zákon nezákon, smlouva nesmlouva, opatření neopatření, vždyť jsme přece na telekomunikačním Divokém Západě a pokuty jsou k smíchu. Na místě postižených zákazníků bych podával na Telefónicu jedno trestní oznámení za vydírání za druhým. (Maření výkonu úředního rozhodnutí je nesmysl, tento paragraf je cílen zcela jiným směrem).
Zajímavé. Takže ročně jsi nucen provolat 40 minut s o 1,4 Kč dražší sazbou. 40 * 1,40 = 56 Kč, které zaplatíš navíc.
Jinak, porovnáváš hrušky s jabkama - VoIP u Odorika je taky bez poplatku - ten se platí jen za aktivní SIMkartu. A "lepší" VoIP než Odorik v ČR není - co se týká ceny / kvality / možností :-P
Pro mě je výhoda mít VoIP i GSM od jednoho operátora. Jeden účet, jeden kredit, jeden výpis hovorů - ta pohodlnost je návyková :) A že za to zaplatím 20 Kč měsíčně? To přežiju. Volám v podstatě pořád přes VoIP (0,59 Kč/min, mezi sebou zdarma) - z IP telefonu, PC, z mobilu přes free wifi, případně přes mobilní net, kde to vychází do 1 Kč/min vč. dat. Pro mě je to vvvo tomhle :)
Nechci se rozhodovat na základě nátlaku do několika málo hodin se závazkem na 12měsíců (Bonerix) Požádal jsem tedy o standartní tarif bez závazku abych se mohl rozhodnout a porovnat nabídky. To mi bylo zamítnuto .Nabídka Bonerixu je prý natolik výhodná, že nemám ani zkoušet hledat jinde a pokud se o to pokusím bude mi číslo zrušeno. :-(
Co se tyce najemni smlouvy, tak pokud tam je zakazano najemci dale pronajimat, tak to je platne ustanoveni (ktere se samozrejme tezce kontroluje). Mate pravdu s trvalym bydlistem, ale pouze pokud jde o najemce. Kdyby tam byl opet jeste podnajemce, tak ten si nemuze zapsat trvale bydliste bez souhlasu majitele.
Nevim, proc mate takove problemy s najemnimi vztahy. V nejhorsim se proste vypovi smlouva.
Ne snazi se ti vysvetlit princip retezeni vztahu. Napriklad pokud jedu na dovolenou a pri odjezdu prijde clovek z leasingovky a zabavi cestovce s kterou mas smlouvu na dovolenou autobus, tak budto te muze ignorovat a ty jdes s kufrem domu a budes zalovat cestovku, nebo ti muze nabidnout jiny autobus od jine cestovky v ramci nejakych jeho podminek.
Jit si stezovat na leasingovku ze jsi se na dovolenou moc tesil a vzal jsi si dovolenou je stejne absurdni jako si stezovat u firmy s kterou nemam nic spolecneho (zadne uzavrene smlouvy) ze diky jeho smlouve s jinou firmou mas potize.
Jinak nejcistejsi reseni je firmu odpojit (kdyz uz to musi byt) a neresit kazdou jednotlivou SIM je to jak je videt kontraproduktivni.
Jo a jeste jedna vec aby bylo videt jak je to obskurni... co kdyby Aspekt v pondeli preportoval k Vodafone, O2 by byla už hodná? A kdyby po pěti dnech pohrozil Vodafone Aspektu, že je odpojí? Uz to ze Aspekt si muze s cislama delat co chce (de jure ve smyslu portaci) je videt, ze ten kdo je za tim nema s tim nic spolecneho, cele to je na Aspektu jak v tom umi chodit.
Jediny problem na druhe strane by bylo, kdyby se zjistilo ze je tam kartel.
Vzdycky kdyz jsem si nekde precetl nejaky naivni text, jak se neco stalo, tak az v dalsim sledu dosly relevantni informace, tak se zjistilo ze to bylo jinak. Nejak se mi nezda, ze by velka korporace riskovala nejaky problem s zakonem kvuli nejakym par stovkach SIM.
Treba ten "fax" kterym to poslali, zapomenuli orazit kulatym razitkem, nebo v predbeznem opatreni meli datum 2014, nebo to omylem poslali firmě, které neexistuje, mimochodem ta firma se loni prejmenovala, treba cokoli :-)
Nerespektovat predbezne opatreni je silna kava, neverim.
Opravdu ? Kdo z "legalnich" virtualnich operatoru nabizi pouzitelne sluzby ktere nejsou z vyprodeje ? Nabidky mobilnich dat jsou stale extremne trapne a doposud nekonkuruji "sedym" operatorum, protoze jsou stale horsi nez ty oficialni ultrapredrazene od mobilnich operatoru.
Takze potreba jsou nadale, jako sul.
Telefónica musí dodržovat zákon a musí dodržovat SMLOUVU! Ovšem nedodržuje často ani jedno...
Protože většina šediváků to dělá tak, že nabízí služby jenom "spolupracovníkům", takže s každým člověkem uzavře např. smlouvu o obchodním zastoupení, takže je jejím spolupracovníkem a poskytuje mu normálně SIM a telefonní služby.
Ano, operátorovi se to nelíbí. Ale smlouvu to neporušuje a zákon taky ne. Navíc Telefónica v těchto případech ani nedodržuje běžnou výpovědní dobu, kterou má stanovenou ve smlouvě.
Co se týče samotných čísel, tak ty NEJSOU majetkem operátora, ani firmy, ani zákazníka, ale STÁTU, pro který je spravuje a pouze ZAPŮJČUJE ČTÚ, takže když ČTÚ rozhodne, může úplně stejně jako operátorovi čísla přidělil, mu je odebrat, takže konečné slovo ohledně čísel rozhodně NEMÁ operátor.
Tohle není první vydírání ze strany Telefónicy. Chovají se tady jako mafie někde v té jejich jižní americe, odkud mají většinu kapitálu.
Doufám, že za tohle dá ČTÚ Telefónice pořádně "po hubě"!
Protože pokud ne, tak až budou od nového roku sdílet celou síť (GSM, UMTS i LTE) s T-Mobilem, tak by se taky mohlo stát, že se jim něco přestane líbit a taky by prostě protestně zakázali registrace pro zákazníky TM, kteří by se pak na půlce území nedovolali.
Tohle se prostě nedělá!! Je to srovnatelné s tím, jako když chce majitel domu vyšší nájemné v době platnosti stávající smlouvy, nájemník nechce podepsat, tak mu majitel odpojí elektřinu, vodu i plyn a snaží se jej k tomu "donutit" - nejlépe když je to 80 letý důchodce nemocný na dýchací systém a srdce a venku je -20°C.:-(
Jenže pár takových "domácích" za tohle dostalo podmínky nebo šli i sedět!
Udělat něco "velkému mocnému operátorovi" se tady všichni jako by báli, protože všichni dostávají krabice od vína!
Nemám. Neřeším drobné, ale klamavou reklamu. Já sám mám mobil především pro pasivní volání a na to je předplacenka za 200 Kč ročně bez jakýchkoli skrytých paušálů ideální a aktivní volání řeším přes VoIP. (LAN telefon plus klient v NB) Bez paušálu, bez udržovacího poplatku, čistě sekundová tarifikace, kredit s neomezenou expirační dobou a žádné roamingové poplatky. K tomu internet zdarma a není co řešit. Takže platím opravdu jen to, co provolám a ani pětník navíc! A vvvo tom to je!
Pro me jako moznyho zakaznika je toto chovani velmi ale velmi spatna reklama. Pokud je toto pravda a asi je tak s telefonikou nechci myt nic spolecnyho. Sranda natom je to, ze si tuto firmu nekdo koupi s reklamou ktera uz byla spatna a potom dopusti toto. To zase nekdo dostal diplom za penize nebo padl na hlavu jako dite. Met nekoho takovyho v tymu tak ho za toto vyhodim a teto firme jeste nasypu par zakazniku :D
Nepřijde mi to jako o moc silnější káva než to, že nařizovali přesčasy, které neplatili, vedli dvojí evidenci a činili nátlak na zaměstnance, aby o tom mlčeli a když se někdo ozval, tak ho ještě zažalovali:
http://to2.ic.cz/
Tady se nejedná o pár stovek SIM, tady se jedná o celý přístup, který si tímto operátor testuje.
Není to tak dlouho, co byl na Lupě článek, jak Kellner koupil českou Telekomiku. Mimo jiné v něm bylo uvedeno i to, co s ní má za úmysly. Zkuste si ten článek dohledat a přečíst; okamžitě zjistíte, že se nejedná o žádný chvilkový rozmar, ale o začátek realizace Kellnerova byznys plánu. Takže to, co potkalo Aspect, čeká i další přeprodejce, je to jen otázka času. Jediné řešení je, utéci preventivně i s číslem kamkoli jinam, pokud si chcete číslo zachovat, nebo se smířit s tím, že buď o číslo přijdete, nebo se vám telefonování hezky prodraží. Nedávno jsem dostal celkem lákavou nabídku na mobil od ČEZ, ale když jsem zjistil, že jde o přeprodejod Ouvej tů tů, ihned jsme na ni zapoměl.
Pointa je v tom, ze O2 s Aspektem spolupracuje nekolik let a nevadilo jim, ze maji v kozichu tzv. sedeho operatora do te doby, dokud s nimi Aspekt nevypovedel smlouvu kvuli jejich agresivnimu natlaku s filmou Bonerix a neprisli o 2000 zakazniku. Do te doby byli velci kamaradi. Ted temto kamaradum, resp. jejich zakznikum, vyhrozuji stylem: nepodepisete smlouvu na rok, ustrihneme ti cislo. Super zpusob, jak si ziskat nove klienty:)
Sankce nemusí být přímo finanční. Mnohem zajímavější jsou ty nefinanční - např. zákaz aktivací nových čísel (včetně přenášených) až do odvolání (pozastavení licence).
Tohle může stát operátora i miliardy. Zahraniční regulátoři to používají a když takhle čtvrt roku nemůžete aktivovat jedinou SIM a zákazníci (firemní jako první) Vám jenom prchají, tak to opravdu nepotěší.
Nemám příliš vyhraněný názor na souboj Telefocina vs. Aspekt, ale jakmile jsem četl v článku o Bonerixu, začal jsem opět vidět rudě. Tento operátor např. požaduje poslání hesla svého zákazníka přes mail (sic!) a ani jim to nepřijde divné.. (o obstrukcích při snaze odebrat souhlas se zasíláním obchodních nabídek ani nemluvě).
Zkrátka, Bonerix jako operátora NEBRAT!
Vážený pane, nevím kdo jste, ale Váš názor je směšný. Pokud je zákazník Aspektu, jak mu může vyhrožovat odpojením cizí firma????? To je asi pěkná hloupost, že? O2 a Bonerix porušilo několik zákonů, neposlechli nařízení ČTÚ. Všude jinde na západě by dostali takovou pokutu, že by si z toho sedli na zadek.
Vážený pane, jsem přímo z Aspektu a smlouvu tu mám před sebou. Smlouva je do dubna roku 2014 a pak skončí. Smlouvu jsme vypověděli, že jí nebudeme prodlužovat a všechny naše čísla převedeme jinam. TO je důvod, proč O2 tot udělalo.
MIMOTO VE SMLOUVĚ NENÍ NAPSANÉ NIC O BLOKACÍCH A ZRUŠENÍ SIM KARET. TAKŽE O2 PORUŠUJE VLASTNÍ SMLOUVU. SMLOUVU KONTROLOVALI I NA ČTÚ A DOŠLI KE STEJNÉMU ZÁVĚRU. Tak kdo pak tady lže. O2 nebo my, co máme za sebou úřad, který na to dohlíží????
Naprosto s Vámi souhlasím. Pokud je někdo zákazník Aspektu, potom nemá O2 právo bránit v tom, abych přešel kamkoliv jinam, s čímž mu pomůže právě Aspekt. A jak říkáte, výše pokut, které jsou udělovány v Čechách, jsou směšné. Co je pro O2 50tisíc. Směšná částka, která jim stojí za to, aby zlikvidovali konkurenci. Nehledě na to, že už nikdo nic neříká o tom, že Aspekt se téměř rok snažil s O2 domluvit.
Dobrý den.Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevidá přenosové číslo.Jsem zákazníkem Aspekt 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je nebo ne?Pravda je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky inviduálně rozhodnout zda chtějí zůstat u O2 nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo kamkoliv jinam.Potom co Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014 a převedl přibližně několik stovek spokojený zákazníků za výhodnějších podmínek jinam začalo O2 konat a tak to dopadlo.Podotýkám že jsem chtěl také odejít ke Klokanu, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo. To jsme pánové z O2 v banánové republice?Co si tu dovolujete ke slušným lidem je nehoráznost.Doufám že ČTÚ se bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek si převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Komunismus už skončil pánové z O2 dnes by si měl mít možnost,každý občan ČR vybrat a ne co mu kdo nadikutuje!!!!!!
Jedná se o hnus, proti kterému nemá zákazník vůbec šanci. Při volání na infolinku O2 se dozvím, že za situaci nemůžou, v Aspektu p. Humpolík situaci řeší, ale stejně nám teď odpojili čísla. Ať si ty čísla strčí třeba do prdele! Kupte si jiná a zkuste to jinde. Aspoň v Telefonice přijdou o zákazníky. A odhlaste si i jiné služby, co provozují! Co je nám zákazníkům po nějaké rozepři mezi Aspektem a O2! Nic jsme neporušili a máme zaplaceno. Škoda, že nemůžeme telefonovat přes operátora ze zahraničí. Je to na pozvracení. Ale pojďme všichni k někomu jinému!
To jste dopadl ještě dobře. Manželce odchozí volání vypnuli už v pátek a teprve po té ji o tom informovali pomocí SMS.
Vzhledem k tomu, že Aspekt začal provozovat tuto činnost v době, kdy žádní oficiální operátoři neexistovali, muselo být každému jasné, že je to „šedý operátor“. A na jejich účet bych ještě přidal, že to není první podobný problém, do kterého se dostali. Na druhou stranu, chování O2 je prachsprosté vydírání. Načasovali to na dobu, kdy se člověk nemůže obrátit na úřady, a pojali formou vyhrožování a kladení ultimát. Zákazník neměl ani možnost si vybrat tarif.
A ještě bych dodal, že takový šedý virtuální operátor je schopen nabídnout lepší ceny, než ten oficiální, což ukazuje, jak to s tou cenovou politikou velkých operátorů je.
Když se podíváte na tarifní a obchodní podmínky většiny virtuálů a spočítáte si, jak na tom budete, když k nim přestoupíte, zjistíte velmi rychle, že je to z deště pod okap. (udržovací poplatky, výhodné ceny až od konzumace určitého minima, tarifikace 60 +1, čili pro krátké hovory nevýhodná a t. d.) Mám předplacenku, ale ve skutečnosti bezesmluvní paušál s minimem 200 Kč/rok. Pokud bych se chtěl dostat níž, čili platit jen to, co provolám, se sekundovou tarifikací a s kreditem s neomezenou expirační dobou, nemám, snad s výjimkou ČEZ mobilu prostě šanci. A každý operátor, který by chtěl toto prolomit, bude mít smůlu. To by totiž byla skutečná konkurence a to se u nás nesmí.
Nedivte se. Kellner koupil Telekomiku jen proto, aby ji se ziskem opět prodal. A pokud ji chce prodat se ziskem, musí ,,zefektivnit" její provoz, čili se zbavit šedých operátorů a pro firmu nevýhodných, protože nevýnosných tarifů. Postupně takto dojde na všechny, potom se Telekomika, či spíše už Kellnersajrajt prodá a co s ní udělá další majitel ví jen bůh a svatý Václav. Ale na kvalitní a levné služby zapomeňte, taková firma je dnes neprodejná.
Také jsem klient Aspektu a o tom, že to je "šedý operátor" nic nevím. Jenom mě zaráží sprosté jednání O2, kdy v pátek poslali SMS, že se musím přihlásit k firmě Bonerix, nebo ztratím své telefonní číslo. V sobotu v 10.55 poslali SMS, že nejsem ještě přihlášen a za 48 hodin mě vypnou volání. Ten samý den v 15.15 mě přes SMS napsali, že mám již blokované hovory. Je to sprosté vydírání zákazníků, nehledě k tomu, že ani nedodrželi, co sami v SMS tvrdili. Chápu, jestli mají mezi sebou problémy, tak ať dají lidem nějaký čas na přeregistraci, ale tímto způsobem to je nechutné. Co můžeme ještě čekat od O2??
Jiz nejakou dobu provozuji VOIP telefonniho operatora. Cisla mam zaplacene u CTU na dalsi rok dopredu a vedu je pod svym podnikanim a mam radnou smlouvu o poskytovani hlasovych sluzeb.
1)nedovedu si predstavit, jak nekdo muze fungovat jinym zpusobem jako sedivka. Sedivka se vzdycky snazi drzet svuj byznis proti pravidlum poskytovatele.
2) smlouva nesmlouva, nespokojeni zakaznici by se nemeli obracet a hanit O2, ale poskytovatele, ktery nevyjednal takove a makove obchodni podminky a nekdo o cisla prisel. Z toho vyplyva, ze vam smluvne poskytovatel nabidl neco, co jinak ze svyho zavazku s O2 dostat nemuze a rozhodnuti CTU je mozna jen predbezne rozhodnuti a vubec nemajici vliv na dalsi prubeh(napr. radne vypovezeni smlouvy).
U CTU jsem zaplatil jednu korunu za kazde cislo na rok. Pokud to u sedivky je zbytecny naklad a vse lze jen vyresit smlouvou se zakaznikem, tak bohuzel nejak nesdilim nazor, ze je zde O2 ten spatny.
Krakonoš: Chce to jen nebrečet a zajímat se o nabídky virtuálních operátorů. Co třeba Odorik?
Udržovací poplatek, jak tomu říkáte, jen 0,70 Kč/den. Tarifikace 1+1.
Volání pomocí callback za 1,18 Kč za minutu.
Pokud máte mobil, který "umí" Internet, můžete volat přímo přes Internet za 0,59 Kč/min..
Dejte si do vyhledávače "Odorik" a uvidíte, co nabízejí. Jsem jejich spokojený zákazník a od té doby, co s nimi volám, jsem ušetřil už hodně peněz.