Také jsem klient Aspektu a o tom, že to je "šedý operátor" nic nevím. Jenom mě zaráží sprosté jednání O2, kdy v pátek poslali SMS, že se musím přihlásit k firmě Bonerix, nebo ztratím své telefonní číslo. V sobotu v 10.55 poslali SMS, že nejsem ještě přihlášen a za 48 hodin mě vypnou volání. Ten samý den v 15.15 mě přes SMS napsali, že mám již blokované hovory. Je to sprosté vydírání zákazníků, nehledě k tomu, že ani nedodrželi, co sami v SMS tvrdili. Chápu, jestli mají mezi sebou problémy, tak ať dají lidem nějaký čas na přeregistraci, ale tímto způsobem to je nechutné. Co můžeme ještě čekat od O2??
To jste dopadl ještě dobře. Manželce odchozí volání vypnuli už v pátek a teprve po té ji o tom informovali pomocí SMS.
Vzhledem k tomu, že Aspekt začal provozovat tuto činnost v době, kdy žádní oficiální operátoři neexistovali, muselo být každému jasné, že je to „šedý operátor“. A na jejich účet bych ještě přidal, že to není první podobný problém, do kterého se dostali. Na druhou stranu, chování O2 je prachsprosté vydírání. Načasovali to na dobu, kdy se člověk nemůže obrátit na úřady, a pojali formou vyhrožování a kladení ultimát. Zákazník neměl ani možnost si vybrat tarif.
A ještě bych dodal, že takový šedý virtuální operátor je schopen nabídnout lepší ceny, než ten oficiální, což ukazuje, jak to s tou cenovou politikou velkých operátorů je.
Ano jsem zákazník Aspektu, ale mě stále píše Bonerix, jako opět dnes v 19.27, že v následujících hodinách bude číslo odpojeno, ale mohu ho zachránit i po odpojení po dobu 72 hodin, když se k nim přihlásím. Tak proč mě s tím otravují, když nejsem jejich zákazník? Proč mě chodí stále takové SMS? Proč mě včera večer volali ze zákaznické linky O2, abych se přihlásil na stránkách www.o2.cz/cislo (což je Bonerix)?
Vážený pane, nevím kdo jste, ale Váš názor je směšný. Pokud je zákazník Aspektu, jak mu může vyhrožovat odpojením cizí firma????? To je asi pěkná hloupost, že? O2 a Bonerix porušilo několik zákonů, neposlechli nařízení ČTÚ. Všude jinde na západě by dostali takovou pokutu, že by si z toho sedli na zadek.
Naprosto s Vámi souhlasím. Pokud je někdo zákazník Aspektu, potom nemá O2 právo bránit v tom, abych přešel kamkoliv jinam, s čímž mu pomůže právě Aspekt. A jak říkáte, výše pokut, které jsou udělovány v Čechách, jsou směšné. Co je pro O2 50tisíc. Směšná částka, která jim stojí za to, aby zlikvidovali konkurenci. Nehledě na to, že už nikdo nic neříká o tom, že Aspekt se téměř rok snažil s O2 domluvit.
Dobrý den.Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevidá přenosové číslo.Jsem zákazníkem Aspekt 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je nebo ne?Pravda je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky inviduálně rozhodnout zda chtějí zůstat u O2 nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo kamkoliv jinam.Potom co Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014 a převedl přibližně několik stovek spokojený zákazníků za výhodnějších podmínek jinam začalo O2 konat a tak to dopadlo.Podotýkám že jsem chtěl také odejít ke Klokanu, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo. To jsme pánové z O2 v banánové republice?Co si tu dovolujete ke slušným lidem je nehoráznost.Doufám že ČTÚ se bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek si převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Komunismus už skončil pánové z O2 dnes by si měl mít možnost,každý občan ČR vybrat a ne co mu kdo nadikutuje!!!!!!