Jiz nejakou dobu provozuji VOIP telefonniho operatora. Cisla mam zaplacene u CTU na dalsi rok dopredu a vedu je pod svym podnikanim a mam radnou smlouvu o poskytovani hlasovych sluzeb.
1)nedovedu si predstavit, jak nekdo muze fungovat jinym zpusobem jako sedivka. Sedivka se vzdycky snazi drzet svuj byznis proti pravidlum poskytovatele.
2) smlouva nesmlouva, nespokojeni zakaznici by se nemeli obracet a hanit O2, ale poskytovatele, ktery nevyjednal takove a makove obchodni podminky a nekdo o cisla prisel. Z toho vyplyva, ze vam smluvne poskytovatel nabidl neco, co jinak ze svyho zavazku s O2 dostat nemuze a rozhodnuti CTU je mozna jen predbezne rozhodnuti a vubec nemajici vliv na dalsi prubeh(napr. radne vypovezeni smlouvy).
U CTU jsem zaplatil jednu korunu za kazde cislo na rok. Pokud to u sedivky je zbytecny naklad a vse lze jen vyresit smlouvou se zakaznikem, tak bohuzel nejak nesdilim nazor, ze je zde O2 ten spatny.