Dobrý den.Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevidá přenosové číslo.Jsem zákazníkem Aspekt 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je nebo ne?Pravda je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky inviduálně rozhodnout zda chtějí zůstat u O2 nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo kamkoliv jinam.Potom co Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014 a převedl přibližně několik stovek spokojený zákazníků za výhodnějších podmínek jinam začalo O2 konat a tak to dopadlo.Podotýkám že jsem chtěl také odejít ke Klokanu, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo. To jsme pánové z O2 v banánové republice?Co si tu dovolujete ke slušným lidem je nehoráznost.Doufám že ČTÚ se bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek si převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Komunismus už skončil pánové z O2 dnes by si měl mít možnost,každý občan ČR vybrat a ne co mu kdo nadikutuje!!!!!!
Nejlepsi jsou vychcankove co by chteli ceny od sedivky a prava normalniho zakaznika.
A vůbec nejlepší jsou vychcánkové, kterým je šedivka dobrá do doby, než se rozhodne spakovat a odejít o dům dál, a kteří pak začnou vydírat její zákazníky tím, aby přešli k jiné, ale té "správné" šedivce (pro jistotu tentokrát založené jako přímo jako dceřiná firma Kyslíků), jinak že jim odříznou telefonní čísla. Zákon nezákon, smlouva nesmlouva, opatření neopatření, vždyť jsme přece na telekomunikačním Divokém Západě a pokuty jsou k smíchu. Na místě postižených zákazníků bych podával na Telefónicu jedno trestní oznámení za vydírání za druhým. (Maření výkonu úředního rozhodnutí je nesmysl, tento paragraf je cílen zcela jiným směrem).
Zaměstnanecký tarif je rozhodně lepší, což ti ale nedává právo zaměstnavatele - dobytka,chválit. A Ouvej tů tů = nejhorší možné řešení jakéhokoli telekomunikačního problému. To platilo už za socíku a bude to platit na věčné časy, nebo dokud tato firma po X tém zašmelení nezkrachuje.