Telefónica musí dodržovat zákon a musí dodržovat SMLOUVU! Ovšem nedodržuje často ani jedno...
Protože většina šediváků to dělá tak, že nabízí služby jenom "spolupracovníkům", takže s každým člověkem uzavře např. smlouvu o obchodním zastoupení, takže je jejím spolupracovníkem a poskytuje mu normálně SIM a telefonní služby.
Ano, operátorovi se to nelíbí. Ale smlouvu to neporušuje a zákon taky ne. Navíc Telefónica v těchto případech ani nedodržuje běžnou výpovědní dobu, kterou má stanovenou ve smlouvě.
Co se týče samotných čísel, tak ty NEJSOU majetkem operátora, ani firmy, ani zákazníka, ale STÁTU, pro který je spravuje a pouze ZAPŮJČUJE ČTÚ, takže když ČTÚ rozhodne, může úplně stejně jako operátorovi čísla přidělil, mu je odebrat, takže konečné slovo ohledně čísel rozhodně NEMÁ operátor.
Tohle není první vydírání ze strany Telefónicy. Chovají se tady jako mafie někde v té jejich jižní americe, odkud mají většinu kapitálu.
Doufám, že za tohle dá ČTÚ Telefónice pořádně "po hubě"!
Protože pokud ne, tak až budou od nového roku sdílet celou síť (GSM, UMTS i LTE) s T-Mobilem, tak by se taky mohlo stát, že se jim něco přestane líbit a taky by prostě protestně zakázali registrace pro zákazníky TM, kteří by se pak na půlce území nedovolali.
Tohle se prostě nedělá!! Je to srovnatelné s tím, jako když chce majitel domu vyšší nájemné v době platnosti stávající smlouvy, nájemník nechce podepsat, tak mu majitel odpojí elektřinu, vodu i plyn a snaží se jej k tomu "donutit" - nejlépe když je to 80 letý důchodce nemocný na dýchací systém a srdce a venku je -20°C.:-(
Jenže pár takových "domácích" za tohle dostalo podmínky nebo šli i sedět!
Udělat něco "velkému mocnému operátorovi" se tady všichni jako by báli, protože všichni dostávají krabice od vína!
Nelíbilo, ale to je všechno, co s tím tak může dělat... Podmínky si může klást majitel jenom u podnájemní smlouvy.
Co se týče NÁJEMNÍ smlouvy, tak s ní může nájemník dělat všechny běžné činnosti - jako je bydlet tam s dalšími osobami, vzít si podnájemníka, zapsat si tam trvalé bydliště (a to i tehdy, když to má "zakázáno" ve smlouvě, protože tento bod je ze zákona neplatný).
Samozřejmě za poškozený byt atd. odpovídá i nájemce. Ale nelze nájemci vypovědět smlouvu jenom na základě toho kdo tam s ním dále bydlí, i když se majiteli nebude líbit třeba desetkrát...
Pokud chcete mít absolutní kontrolu nad svou nemovitostí, pak ji vlastněte a nic víc s ní nedělejte. Ale pokud s někým uzavřete nájemní smlouvu, automaticky tak užívací práva PRODAVATE jemu a už nejsou Vaše.
Co se tyce najemni smlouvy, tak pokud tam je zakazano najemci dale pronajimat, tak to je platne ustanoveni (ktere se samozrejme tezce kontroluje). Mate pravdu s trvalym bydlistem, ale pouze pokud jde o najemce. Kdyby tam byl opet jeste podnajemce, tak ten si nemuze zapsat trvale bydliste bez souhlasu majitele.
Nevim, proc mate takove problemy s najemnimi vztahy. V nejhorsim se proste vypovi smlouva.
Pokud to nenahlásí pronajímatel nebo podnájemník, tak to nemáte jak kontrolovat - nepoznáte rozdíl mezi podnájemníkem a osobou spolubydlící, kterou zakázat ze zákona nemůžete.
Ano, smlouva vypovědět jde, ale rozhodně ne jako u O2 během 3 dnů a taky musí být dodržen zákon, výpovědní lhůta atd., takže některé smlouvy jdou vypovědět třeba až za desítky let, pokud byly uzavřeny na dobu určitou bez možnosti jednostranné výpovědi bez důvodu.
Aha, takze kdyz se lze a podvadi a neda se to dokazat, tak je to OK. Smlouva vypovedet jde, vypovezena byla. Jak vite ze neopravenene? To by muselo byt O2 sileny aby toto udelalo mimo svou smlouvu.
Ono je take mozne ze Aspekt dostal vypoved v rijnu a doted se to snazil nejak resit, je asi mozne cokoli.
Ten emotivni krik je zabavnej, nikdo nevi co tam Aspekt mel. Jinak jsem videl i smlouvu, kde smlouva za urcitych pominek zanikala okamzite. Ja nasi ramcovku nemam a neni ani od O2, kdo ji mate podivejte se jaky je postup v pripade poruseni smlouvy.
Vzdycky kdyz jsem si nekde precetl nejaky naivni text, jak se neco stalo, tak az v dalsim sledu dosly relevantni informace, tak se zjistilo ze to bylo jinak. Nejak se mi nezda, ze by velka korporace riskovala nejaky problem s zakonem kvuli nejakym par stovkach SIM.
Treba ten "fax" kterym to poslali, zapomenuli orazit kulatym razitkem, nebo v predbeznem opatreni meli datum 2014, nebo to omylem poslali firmě, které neexistuje, mimochodem ta firma se loni prejmenovala, treba cokoli :-)
Nerespektovat predbezne opatreni je silna kava, neverim.
Nepřijde mi to jako o moc silnější káva než to, že nařizovali přesčasy, které neplatili, vedli dvojí evidenci a činili nátlak na zaměstnance, aby o tom mlčeli a když se někdo ozval, tak ho ještě zažalovali:
http://to2.ic.cz/
Tady se nejedná o pár stovek SIM, tady se jedná o celý přístup, který si tímto operátor testuje.
lol ... ja bych chtel videt jednoho jedinyho sefa nejaky pobocky, kterej si jen tak z pleziru na vlastni triko stanovuje vlastni prespisy ... ostatne prave prescasy jsou toho zarnym prikladem, protoze na podobne tema to funguje defakto vsude (vsemozne ojebavani aby se precasy konaly ale neplatily).
Vážený pane, jsem přímo z Aspektu a smlouvu tu mám před sebou. Smlouva je do dubna roku 2014 a pak skončí. Smlouvu jsme vypověděli, že jí nebudeme prodlužovat a všechny naše čísla převedeme jinam. TO je důvod, proč O2 tot udělalo.
MIMOTO VE SMLOUVĚ NENÍ NAPSANÉ NIC O BLOKACÍCH A ZRUŠENÍ SIM KARET. TAKŽE O2 PORUŠUJE VLASTNÍ SMLOUVU. SMLOUVU KONTROLOVALI I NA ČTÚ A DOŠLI KE STEJNÉMU ZÁVĚRU. Tak kdo pak tady lže. O2 nebo my, co máme za sebou úřad, který na to dohlíží????
Ne snazi se ti vysvetlit princip retezeni vztahu. Napriklad pokud jedu na dovolenou a pri odjezdu prijde clovek z leasingovky a zabavi cestovce s kterou mas smlouvu na dovolenou autobus, tak budto te muze ignorovat a ty jdes s kufrem domu a budes zalovat cestovku, nebo ti muze nabidnout jiny autobus od jine cestovky v ramci nejakych jeho podminek.
Jit si stezovat na leasingovku ze jsi se na dovolenou moc tesil a vzal jsi si dovolenou je stejne absurdni jako si stezovat u firmy s kterou nemam nic spolecneho (zadne uzavrene smlouvy) ze diky jeho smlouve s jinou firmou mas potize.
Jinak nejcistejsi reseni je firmu odpojit (kdyz uz to musi byt) a neresit kazdou jednotlivou SIM je to jak je videt kontraproduktivni.
Jo a jeste jedna vec aby bylo videt jak je to obskurni... co kdyby Aspekt v pondeli preportoval k Vodafone, O2 by byla už hodná? A kdyby po pěti dnech pohrozil Vodafone Aspektu, že je odpojí? Uz to ze Aspekt si muze s cislama delat co chce (de jure ve smyslu portaci) je videt, ze ten kdo je za tim nema s tim nic spolecneho, cele to je na Aspektu jak v tom umi chodit.
Jediny problem na druhe strane by bylo, kdyby se zjistilo ze je tam kartel.
Celkem pochybuji, že by ta leasingovka obvolávla jednotlivé zákazníky cestovky a pod pohrůžkami je nutila, že si od ní musí koupit auto a to ještě jeden konkrétní předem daný model.
Cestovka prostě přistaví nový autobus, to není problém, protože si může kohokoliv najmout a leasingovka ji do toho nemůže zasáhnout. Aspekt nic dělat nemůže. Myslíte si, že se Aspekt nesnaží přesunout čísla jinam? Nebo že je zákazníci nechtějí převést zpět a na sebe a následně jinam? Jenže O2 veškeré žádosti blokuje a odmítá je vyřídit.
u O2 je to obchodní taktika, měli jsme tam rámcovku bohužel TO2 podělalal portace k nim tj datum aktivace v síti rozdílné skoro o několik týdnu od smlouvy.
A ke konci se děli věci, portace (40 čísel) postihovali technické chyby a různé excesy pro které neproběhli (oni to nezamítli ale klidně na portaci vygenerovali nové čvop nikomu ho neřekli a bác důvod zamítnutí existuje jiné) a zcela ne ferovku si rekli ze to prestane kdyz neco malo pustime formou smluvních pokut.
Nakonec jsem začal volat každou hodinu nahrával to a nakonec to prošlo ale stejně si zmetci naučtovali cca 11x 79 kc za platbu na prodejne smluvni pokuty (treba 40kc) aby to pustili - proste prasárna, veřím že tam mají i oddělení které zkouší posrat portace protože pak např o2 byznys mini a 10 minutama volaní za 595 je dobrej kauf mimo rámcovku (na normální tarify to nepřevedete).
teď vf taky kope myslím že je nějakej interní boj proti šedivkám všude na všech frontách.
Ja muzu prihodit ...
o2 ... nekolik mesicu posilali faktury, ktere vubec neodpovidali firemni smlouve ... samo vcetne "vyhruzek", ze telefony (cca 200 cisel) odpoji - to v okamziku, kdy firma (zcela logicky) nesmyslnou fakturu neuhradila, a zcela v souladu se smlouvou pozadovala korektni fakturu (osobne sem trochu zalitoval, ze ty cisla vazne neodpojili, meli by na krku zalobu se skodama v radech desitek mega minimalne).
A naprosto cerstve ... neumi zaridit to, aby si na firemnim telefonu nemohl kdo chce aktivovat co chce - takze kdyz si nekdo aktivuje posilani placenych sms, tak to sice z webu lze vypnout, ale neze mu to zakazat ... "to pry neumi" ... proste ... LOL
Takze jelikoz ramcovka snima prave konci, jakekoli jejich snahy o jakekoli nabidky budou nejspis zcela zbytecne. To snad leda ze by to bylo komplet gratis.
Jo a taky autobus je na naftu a SIMkarty ne. Aspekt ma presne ty moznosti jake si dohodl. Mohl portovat v zari. V kvetnu. Nikdy u O2 nebyt. Mohl si vyjednat smlouvu, ze mohou SIM preprodavat, kdyz by O2 nesouhlasila, mohl jit k Vodafone.
A ohledne vydirani? To jsem ale uz psal, meli to nechat byt a meli klid. Proste volali a obratilo se to proti nim. Lidi maji ale stejne tu moznost jako kdyby nevolali a nechali to byt. Muzou ignorovat tu nabidku. Stejny vysledek jako kdyby jim nikdo nevolal.
Proste na ten zajezd nepojedou, dopravce nesezene dalsi autobus. Premyslel jsem co bych delal ja, hodne bych nechtel aby mne nekdo vypojil, ja bych to prijal a pak bych chtel okamžitě odejit, zjistil bych nekde na CTU jak postupovat, dal vypoved pisemne s dorucenkou a cekal co se bude dit. Protoze podle mne na Bonerix neplati klasicky postup, neni to operator, ze ho vlastni operator je jedno.
To je sice hezké, že ho má, ale O2 nařídila, že se musíš upsat na MAXI. O jakémkoliv jiném tarifu se odmítají bavit. Oficiálně sice tvrdí, že si ho pak můžeš změnit na MINI, ale když se o to hlouběji začneš zajímat, tak zjistíš, že to stejně nepůjde. A mimo to nejsou schopni po několika urgencích ani poslat aktivační kód.
Bonerix má ve smlouvě uvedeno, že ji nemůžeš vypovědět dřív než za 12 měsíců. K tomu tam mají stanovené nějaké pokuty, které jsou vyšší než těch 12 Kč. Možná, že jsou tato ustanovení ze zákona neplatná, ale to by ses musel s nimi soudit, což by asi trvalo nejspíš víc než 12 měsíců. Takže ve výsledku budeš tak jako tak rok bez svého čísla.
Dobrý den.Když o tom nic nevíte,raději se k tomu nevyjadřujte.Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevidá přenosové číslo.Jsem zákazníkem firmy Aspekt invest 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je nebo ne?Pravda je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky inviduálně rozhodnout,zda chtějí zůstat u O2,nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo KAMKOLIV jinam(dopisní formou mi přišla od Aspektu korektní nabídka),kterou jsem bohužel ihned nevyužil.Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014(upozornil,že část zákazníků,kteří SVOBODNĚ projeví zájem postupně převede pod jiného operátora).Poté co převedl přibližně 300 zákazníků za výhodnějších podmínek jinam,začalo O2 konat.Podotýkám,že jsem chtěl později také odejít ke Klokanu, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo.Doufám,že se ČTÚ bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám,že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek chci převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Do Bonerixu pod nátlakem vstupovat NECHCI a O2 mi brání blokací SIM(nechtějí vydat ČVOP ani mě a ani Aspektu,který chce mě i mnoha dalším pomoci) "utéci" k jinému operátoru.
Pokud by o tom pronajímatel věděl a schválil to, tak je vše v pořádku. Jako v tomto případě. O2 o tomto ví, tiše je toleruje. Oni k O2 přinesou spousty nových zákazníků z jiných sítí. Když pak nechtějí dále s O2 spolupracovat, tak je odstřihnou. Bez ohledu na uživatele čísel a na podepsané smlouvy. Takže škoda vznikla jak uživatelům, tak Aspektu. O2 porušilo co mohlo a ani oni nesmí odporovat ČTÚ natož mu dávat ultimáta. To je směšné.