A proč bych měl řešit nějaký výpis hovorů, když ho nepotřebuji? Mám kredit, (uVoIP opa už třetí rok bez dobíjení) u GSM na rok za 200 Kč, které mnohdy ani neprovolám, tak k čemu mi nějaký výpis hovorů bude? A VoIP u Odorika bez poplatku není. Bez poplatku je pouze tarif, kdy, pokud rok nevoláš, neubude ti z kreditu ani pětník! Takže jsem na tom pořád lépe, než ty.
VoIP už mám dávno a lepší. a 0,7 x 30 je 21 Kč/měsíc. S předplacenkou to mám za 200:12 =necelých 17 Kč/měsíc, čili každý měsíc o 4 Kč lepší a to jsem nikam nevolal. S tou předplacenkou mám volných (tedy v rámci těch dvou stovek), 40 minut za rok, u Odoriku za ně zaplatím dalších 47 Kč! Takže Odorik = nechci slevu zadarmo.
Zajímavé. Takže ročně jsi nucen provolat 40 minut s o 1,4 Kč dražší sazbou. 40 * 1,40 = 56 Kč, které zaplatíš navíc.
Jinak, porovnáváš hrušky s jabkama - VoIP u Odorika je taky bez poplatku - ten se platí jen za aktivní SIMkartu. A "lepší" VoIP než Odorik v ČR není - co se týká ceny / kvality / možností :-P
Pro mě je výhoda mít VoIP i GSM od jednoho operátora. Jeden účet, jeden kredit, jeden výpis hovorů - ta pohodlnost je návyková :) A že za to zaplatím 20 Kč měsíčně? To přežiju. Volám v podstatě pořád přes VoIP (0,59 Kč/min, mezi sebou zdarma) - z IP telefonu, PC, z mobilu přes free wifi, případně přes mobilní net, kde to vychází do 1 Kč/min vč. dat. Pro mě je to vvvo tomhle :)
Nemám. Neřeším drobné, ale klamavou reklamu. Já sám mám mobil především pro pasivní volání a na to je předplacenka za 200 Kč ročně bez jakýchkoli skrytých paušálů ideální a aktivní volání řeším přes VoIP. (LAN telefon plus klient v NB) Bez paušálu, bez udržovacího poplatku, čistě sekundová tarifikace, kredit s neomezenou expirační dobou a žádné roamingové poplatky. K tomu internet zdarma a není co řešit. Takže platím opravdu jen to, co provolám a ani pětník navíc! A vvvo tom to je!
Pointa je v tom, ze O2 s Aspektem spolupracuje nekolik let a nevadilo jim, ze maji v kozichu tzv. sedeho operatora do te doby, dokud s nimi Aspekt nevypovedel smlouvu kvuli jejich agresivnimu natlaku s filmou Bonerix a neprisli o 2000 zakazniku. Do te doby byli velci kamaradi. Ted temto kamaradum, resp. jejich zakznikum, vyhrozuji stylem: nepodepisete smlouvu na rok, ustrihneme ti cislo. Super zpusob, jak si ziskat nove klienty:)
Když se podíváte na tarifní a obchodní podmínky většiny virtuálů a spočítáte si, jak na tom budete, když k nim přestoupíte, zjistíte velmi rychle, že je to z deště pod okap. (udržovací poplatky, výhodné ceny až od konzumace určitého minima, tarifikace 60 +1, čili pro krátké hovory nevýhodná a t. d.) Mám předplacenku, ale ve skutečnosti bezesmluvní paušál s minimem 200 Kč/rok. Pokud bych se chtěl dostat níž, čili platit jen to, co provolám, se sekundovou tarifikací a s kreditem s neomezenou expirační dobou, nemám, snad s výjimkou ČEZ mobilu prostě šanci. A každý operátor, který by chtěl toto prolomit, bude mít smůlu. To by totiž byla skutečná konkurence a to se u nás nesmí.
Krakonoš: Chce to jen nebrečet a zajímat se o nabídky virtuálních operátorů. Co třeba Odorik?
Udržovací poplatek, jak tomu říkáte, jen 0,70 Kč/den. Tarifikace 1+1.
Volání pomocí callback za 1,18 Kč za minutu.
Pokud máte mobil, který "umí" Internet, můžete volat přímo přes Internet za 0,59 Kč/min..
Dejte si do vyhledávače "Odorik" a uvidíte, co nabízejí. Jsem jejich spokojený zákazník a od té doby, co s nimi volám, jsem ušetřil už hodně peněz.